Proponuję ulepszyć system korespondencji prywatnej, tak aby działała pomiędzy serwerami fCrafta.
Przydatne, kiedy chcemy kogoś o coś poprosić. Dla moderatorów 2 serwerowych proponuję także dodać powiadomienia o nowym zgłoszeniu na drugim serwerze (jeżeli nie ma tam moderatora online)
Jest coś takiego na pewnym innym serwerze i się sprawdza znakomicie, jestem za wprowadzeniem.
@Libter o ile uprawnienia moderatorów nie są indywidualnie na instancjach, to kwestia tylko wprowadzenia komendy na proxy. A jak się nie da, to wysyłasz pub-sub'a w Redisie, ze zapytaniem do reszty instancji i po sprawie. Rzecz jasna jestem za, jednak zależy od tego, jak Libter zrobił system uprawnień.
(04.06.2017, 10:36)Wizzard napisał(a): @Libter o ile uprawnienia moderatorów nie są indywidualnie na instancjach, to kwestia tylko wprowadzenia komendy na proxy. A jak się nie da, to wysyłasz pub-sub'a w Redisie, ze zapytaniem do reszty instancji i po sprawie. Rzecz jasna jestem za, jednak zależy od tego, jak Libter zrobił system uprawnień.
System uprawnien jak wszedzie indziej.
Ja widziałem na pewnym serwerze Terrari, że cały czat był zsynchronizowany pomiędzy wszystkimi serwerami, z tym że były prefixy np. [ Main ] czy [ Mirror ]
Przy okazji dodałbym także globalne AC - /gac
Globalne PW leżałoby na innej warstwie niż serwer - wyklucza to obecny system /ignore, /mute oraz dodatkowe tagi w przyszłości. Zresztą po co taka funkcjonalność jeśli nie widać z poziomu gry kto znajduje się na drugim serwerze?
(05.06.2017, 07:01)Libter napisał(a): Globalne PW leżałoby na innej warstwie niż serwer - wyklucza to obecny system /ignore, /mute oraz dodatkowe tagi w przyszłości. Zresztą po co taka funkcjonalność jeśli nie widać z poziomu gry kto znajduje się na drugim serwerze? Ściąganie znajomego na 2 serwer, bo coś od niego chcemy, nudzi nam się, po prostu do korespondencji. Co do znaczników [dis] by dawało [Odległość: Inny serwer], a mute można dać w formie filtrowania wiadomości przed wysłaniem jej graczowi. Zdaje sobie z tego sprawę, że może to kosztować dużo wysiłku, ale 10/10 osób poparło ten pomysł.
Pisząc o innej warstwie miałem na myśli brak dostępu do danych o lokalizacji gracza z poziomu globalnego podobnie jak do danych o ignorowaniu i wyciszeniach, dodatkowo jakiekolwiek zmiany w systemie prywatnych wiadomości wymagałyby restartu całej sieci zamiast przeładowywania poszczególnych serwerów. Oczywiście wszyscy popierają usprawnienia, jednak moją rolą jest je odrzucić jeśli przynoszą więcej szkody niż pożytku.
Ponawiam także pytanie - po co taka funkcjonalność jeśli nie widać z poziomu gry kto znajduje się na drugim serwerze?
(05.06.2017, 09:38)Libter napisał(a): wymagałyby restartu całej sieci zamiast przeładowywania poszczególnych serwerów.
W jakim sensie restartu?
Restart sieci - wyrzucenie graczy ze wszystkich serwerów, wyłączenie, ponowny start, powrót graczy na serwery.
(05.06.2017, 09:38)Libter napisał(a): nie widać z poziomu gry kto znajduje się na drugim serwerze Mam w planach napisać jeszcze 2 propozycje dotyczące modernizacji chatu, jedna dotyczyła by kanałów, więc globalne PW, służyłoby do komunikacji prywatnej między użytkownikami tego globalnego kanału. Zawsze można nadać uprawnienia do /list .
Teraz Libter mnie znienawidzi bo wymyślam fajne rzeczy, które się pisze długimi tygodniami.
Uprawnienia do /list nie starczą bo i to nie jest globalne, /glist co najwyżej
Ogólnie nie widzę sensu nadmiernej integracji serwerów - niewielu graczy gra na obu, a komendy /easy i /hard są wystarczającym usprawnieniem.
@Libter przecież mamy to:
można sprawdzić, czy potrzebna osoba jest gdziekolwiek i pisać
(05.06.2017, 14:01)Vendrome napisał(a): @Libter przecież mamy to:
można sprawdzić, czy potrzebna osoba jest gdziekolwiek i pisać Coś w tym jest, jednak jakiś glist by się przydał.
Szybciej jest wpisać /hard niż otwierać forum i sprawdzać, /glist ma więcej liter niż /easy i /hard. Po co sobie utrudniać życie?
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
(05.06.2017, 18:05)jahumen napisał(a): Szybciej jest wpisać /hard niż otwierać forum i sprawdzać, /glist ma więcej liter niż /easy i /hard. Po co sobie utrudniać życie? A co jeśli chcemy sobie z kimś po prostu porozmawiać? Albo raz na 3 minuty o coś zapytać? co do wejścia na forum, albo mam je na 2 urządzeniu, albo na 2 monitorze.
@janekjaran to wtedy na 2 monitorze możesz otworzyć discorda lub użyć chatu głosowego, jak dla mnie propozycja ma bardzo niski priorytet.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
|