20.06.2017, 09:53
Wot I think:
- na ziemiach niczyich normalne konsekwencje za zabójstwa
- na swoich cuboidach zabicie gracza dozwolone (bez konsekwencji), jeśli został o tym ostrzeżony
- na cudzych cuboidach:
- konsekwencje za zabicie właściciela lub mieszkańca
- zabicie innych graczy - tak samo jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- dopuszczalna zemsta: zabity gracz może bez konsekwencji dokonać zemsty na zabójcy, jeżeli ten jeszcze nie otrzymał kary za zabójstwo - w tym przypadku żaden z graczy nie zostaje ukarany
- itemy zabitego gracza:
- muszą zostać oddane zabitemu graczowi w wypadku zabójstwa na ziemiach niczyich
- zabójstwo na swoim cuboidzie: stają się własnością właściciela cuboida, jeśli gracz został o tym ostrzeżony
- zabójstwo na cudzym cuboidzie: tak jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- w przypadku zemsty: itemy po obu stronach konfliktu mogą zostać zachowane jako łup, lub zwrócone po obu stronach
- na ziemiach niczyich normalne konsekwencje za zabójstwa
- na swoich cuboidach zabicie gracza dozwolone (bez konsekwencji), jeśli został o tym ostrzeżony
- na cudzych cuboidach:
- konsekwencje za zabicie właściciela lub mieszkańca
- zabicie innych graczy - tak samo jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- dopuszczalna zemsta: zabity gracz może bez konsekwencji dokonać zemsty na zabójcy, jeżeli ten jeszcze nie otrzymał kary za zabójstwo - w tym przypadku żaden z graczy nie zostaje ukarany
- itemy zabitego gracza:
- muszą zostać oddane zabitemu graczowi w wypadku zabójstwa na ziemiach niczyich
- zabójstwo na swoim cuboidzie: stają się własnością właściciela cuboida, jeśli gracz został o tym ostrzeżony
- zabójstwo na cudzym cuboidzie: tak jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- w przypadku zemsty: itemy po obu stronach konfliktu mogą zostać zachowane jako łup, lub zwrócone po obu stronach