Nazwa tytułu: Nieśmiertelny
Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.
Ten tytuł zmotywuje graczy do przetrwania, i będzie zachęcać do ograniczenia ginięcia.
Pozdrawiam .
(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Nazwa tytułu: Nieśmiertelny Znaczy nagrody?
(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu. Gracz#1: 0 zgonów, 5 godzin (0 / 5 = 0).
Gracz#2: 0 zgonów, 20 godzin (0 / 20 = 0).
Gracz#3: 1 zgon, 100 godzin (1 / 100 = 0.01).
Kto powinien dostać nagrodę i dlaczego?
30.10.2017, 19:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2017, 19:53 przez Norbi.)
Trochę trudne do ocenienia, przy łowieniu rybek nie ginie się tak często jak w eksploracji endu/netheru czy budowie wieżowców
@Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1
Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:
x = (z+1)/t
z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu
Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby:
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.
Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.
30.10.2017, 19:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2017, 19:57 przez Gniewny.)
Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$
30.10.2017, 20:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2017, 20:06 przez wilk.)
(30.10.2017, 19:57)Gniewny napisał(a): Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$ A kto mialby rozdawac te nagrody?
Serwer nie rozdaje darmowych przedmiotow
30.10.2017, 20:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2017, 20:26 przez Xanth.)
Ilość zgonów dzielona przez całkowity czas grania w godzinach.
X.
22*24=528 /26 i na podstawie wyniku robić statystykę.
Ilość zgonów przez liczbę godzin, czyli najpierw wpisujemy zgony, a następnie godziny.
(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu. Wtedy jeden zgon i gracz wypada z zabawy, bo zawsze ktoś będzie miał zero.
(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej Też nad tym myślałem, można nawet dodawać więcej niż jeden żeby zmniejszyć przeskok pomiędzy zerem a jednym zgonem, ale czekałem (i nadal czekam) jak na moje pytanie odpowie @Gniewny.
30.10.2017, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.10.2017, 22:26 przez Gniewny.)
Proponuje:
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy
(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje:
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy
Dlatego powyższy wariant odpada.
(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): @Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1
Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:
x = (z+1)/t
z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu
Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby:
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.
Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.
To mogło by się udać, ale chętnie poczekam na podobnie pomysłowe rozwiązania.
(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje:
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy
Akurat myślę że to zły pomysł odgórnie narzucać wymagania na nagrodę. W każdym miesiącu inne liczby są, i porównywać trzeba każdorazowo. Tak samo jest z podsumowaniami miesiąca - brany jest ten co ma najwięcej, a nie ten co ma więcej niż X (a takich osób może być kilka albo żadna)
Trzeba brać pod uwagę liczbę zgonów na godziny grania. Nie można zakładać że wygra gracz z 1 zgonem na 2h grania zamiast kogoś z 20 zgonami na 500 godzin grania No dobra, przesadziłem, ale chodzi o dużą liczbę godzin...
|