Nowy Tytuł dla gracza - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje forumowe i inne (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Wątek: Nowy Tytuł dla gracza (/showthread.php?tid=1520)



Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017

Nazwa tytułu: Nieśmiertelny
Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.
Ten tytuł zmotywuje graczy do przetrwania, i będzie zachęcać do ograniczenia ginięcia.
Pozdrawiam :) .


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Libter - 30.10.2017

(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Nazwa tytułu: Nieśmiertelny
Znaczy nagrody?

(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.
Gracz#1: 0 zgonów, 5 godzin (0 / 5 = 0).
Gracz#2: 0 zgonów, 20 godzin (0 / 20 = 0).
Gracz#3: 1 zgon, 100 godzin (1 / 100 = 0.01).
Kto powinien dostać nagrodę i dlaczego?


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Norbi - 30.10.2017

Trochę trudne do ocenienia, przy łowieniu rybek nie ginie się tak często jak w eksploracji endu/netheru czy budowie wieżowców


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Spitfirex86 - 30.10.2017

@Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 :P


Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:

x = (z+1)/t

z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu

Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby: 
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.

Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017

Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$


RE: Nowy Tytuł dla gracza - wilk - 30.10.2017

(30.10.2017, 19:57)Gniewny napisał(a): Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$
A kto mialby rozdawac te nagrody?
Serwer nie rozdaje darmowych przedmiotow


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Xanth - 30.10.2017

Ilość zgonów dzielona przez całkowity czas grania w godzinach.

X.

[Obrazek: 20ztTaO.jpg]

22*24=528 /26 i na podstawie wyniku robić statystykę.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Hekutoki - 30.10.2017

Ilość zgonów przez liczbę godzin, czyli najpierw wpisujemy zgony, a następnie godziny.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Libter - 30.10.2017

(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
Wtedy jeden zgon i gracz wypada z zabawy, bo zawsze ktoś będzie miał zero.

(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej
Też nad tym myślałem, można nawet dodawać więcej niż jeden żeby zmniejszyć przeskok pomiędzy zerem a jednym zgonem, ale czekałem (i nadal czekam) jak na moje pytanie odpowie @Gniewny.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017

Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy


RE: Nowy Tytuł dla gracza - JanekJaran - 30.10.2017

(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy

Dlatego powyższy wariant odpada.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017

(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): @Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 :P


Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:

x = (z+1)/t

z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu

Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby: 
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.

Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.

To mogło by się udać, ale chętnie poczekam na podobnie pomysłowe rozwiązania.


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Norbi - 30.10.2017

(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy

Akurat myślę że to zły pomysł odgórnie narzucać wymagania na nagrodę. W każdym miesiącu inne liczby są, i porównywać trzeba każdorazowo. Tak samo jest z podsumowaniami miesiąca - brany jest ten co ma najwięcej, a nie ten co ma więcej niż X (a takich osób może być kilka albo żadna)


RE: Nowy Tytuł dla gracza - Pohevaki - 31.10.2017

Trzeba brać pod uwagę liczbę zgonów na godziny grania. Nie można zakładać że wygra gracz z 1 zgonem na 2h grania zamiast kogoś z 20 zgonami na 500 godzin grania :D No dobra, przesadziłem, ale chodzi o dużą liczbę godzin...