Nowy Tytuł dla gracza - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje forumowe i inne (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=14) +--- Wątek: Nowy Tytuł dla gracza (/showthread.php?tid=1520) |
Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017 Nazwa tytułu: Nieśmiertelny Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu. Ten tytuł zmotywuje graczy do przetrwania, i będzie zachęcać do ograniczenia ginięcia. Pozdrawiam . RE: Nowy Tytuł dla gracza - Libter - 30.10.2017 (30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Nazwa tytułu: NieśmiertelnyZnaczy nagrody? (30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.Gracz#1: 0 zgonów, 5 godzin (0 / 5 = 0). Gracz#2: 0 zgonów, 20 godzin (0 / 20 = 0). Gracz#3: 1 zgon, 100 godzin (1 / 100 = 0.01). Kto powinien dostać nagrodę i dlaczego? RE: Nowy Tytuł dla gracza - Norbi - 30.10.2017 Trochę trudne do ocenienia, przy łowieniu rybek nie ginie się tak często jak w eksploracji endu/netheru czy budowie wieżowców RE: Nowy Tytuł dla gracza - Spitfirex86 - 30.10.2017 @Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu. A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru: x = (z+1)/t z - liczba zgonów t - liczba godzin w miesiącu Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby: gracz #1 = 1/5, gracz #2 = 1/20, gracz #3 = 2/100 = 1/50. Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017 Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$. Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$ Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$ RE: Nowy Tytuł dla gracza - wilk - 30.10.2017 (30.10.2017, 19:57)Gniewny napisał(a): Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.A kto mialby rozdawac te nagrody? Serwer nie rozdaje darmowych przedmiotow RE: Nowy Tytuł dla gracza - Xanth - 30.10.2017 Ilość zgonów dzielona przez całkowity czas grania w godzinach. X. 22*24=528 /26 i na podstawie wyniku robić statystykę. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Hekutoki - 30.10.2017 Ilość zgonów przez liczbę godzin, czyli najpierw wpisujemy zgony, a następnie godziny. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Libter - 30.10.2017 (30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.Wtedy jeden zgon i gracz wypada z zabawy, bo zawsze ktoś będzie miał zero. (30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżejTeż nad tym myślałem, można nawet dodawać więcej niż jeden żeby zmniejszyć przeskok pomiędzy zerem a jednym zgonem, ale czekałem (i nadal czekam) jak na moje pytanie odpowie @Gniewny. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017 Proponuje: 1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca 2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca 3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy RE: Nowy Tytuł dla gracza - JanekJaran - 30.10.2017 (30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: Dlatego powyższy wariant odpada. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Gniewny - 30.10.2017 (30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): @Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 To mogło by się udać, ale chętnie poczekam na podobnie pomysłowe rozwiązania. RE: Nowy Tytuł dla gracza - Norbi - 30.10.2017 (30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: Akurat myślę że to zły pomysł odgórnie narzucać wymagania na nagrodę. W każdym miesiącu inne liczby są, i porównywać trzeba każdorazowo. Tak samo jest z podsumowaniami miesiąca - brany jest ten co ma najwięcej, a nie ten co ma więcej niż X (a takich osób może być kilka albo żadna) RE: Nowy Tytuł dla gracza - Pohevaki - 31.10.2017 Trzeba brać pod uwagę liczbę zgonów na godziny grania. Nie można zakładać że wygra gracz z 1 zgonem na 2h grania zamiast kogoś z 20 zgonami na 500 godzin grania No dobra, przesadziłem, ale chodzi o dużą liczbę godzin... |