Coming Soon ™

Nowa komenda do mechanizmów?
#1
Mechanizmy aktywowane przedmiotem (jak ten) są czymś fajnym. Dają wiele możliwości: fajne drzwi i... mniej fajne drzwi? Można by użyć tego systemu do stworzenia jakiegoś rodzaju płatnego pomieszczenia; może strefa dla VIP'ów w jakimś Koloseum, może pomieszczenie z danymi z giełdy. Ale system ma pewien problem: 
Jeśli ktoś pozna nazwę przedmiotu aktywującego może stworzyć taki sam w kowadle. Aby takie systemy działały, trzeba dodać jakiś system anty-klonowalny... Dlatego...
[Obrazek: giphy.gif]
Sądzę, że odpowiedzią byłaby komenda, nazywająca przedmiot jaki masz w ręce. 
Q: Ale to samo co robi kuwadło!1!!
Nie. Coś nazwanego przedmiotem wyglądałoby tak <wpisujemy komendę, może coś jak /nazwij bankomat1>. Przedmiot zostaje nazwany Ilidumb bankomat1, ale jakąś pogrubioną/kolorową czcionką. Właściciel mechanizmu nazywałby tak itemy, nie osoba używająca. Jeśli nadal nie rozumiecie jak działa taki mechanizm, to tu jest tutorial.
A jeśli jestecie tak leniwi jak ja (albo nie znacie angielskiego (nie jak ja. w 2018 trza znać angielski!)) to wam go opiszę! A raczej... Narysuję!
[Obrazek: Tt5TOs7.jpg]
Wszystko jasne? Nie? To okej, oglądajcie tutorial, lenie.
Aha, i żeby mieć pewność:
@Libter


Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku
Nowa komenda do mechanizmów? - przez Ilidumb - 15.03.2018, 16:10
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Norbi - 15.03.2018, 16:49
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Ilidumb - 15.03.2018, 16:55
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Mototata - 15.03.2018, 17:58
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Whitehead - 15.03.2018, 20:15
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Ilidumb - 16.03.2018, 04:21
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Whitehead - 18.03.2018, 19:22
RE: Nowa komenda do mechanizmów? - przez Ilidumb - 19.03.2018, 14:28



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości