Nowa komenda do mechanizmów? - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Wątek: Nowa komenda do mechanizmów? (/showthread.php?tid=1765) |
Nowa komenda do mechanizmów? - Ilidumb - 15.03.2018 Mechanizmy aktywowane przedmiotem (jak ten) są czymś fajnym. Dają wiele możliwości: fajne drzwi i... mniej fajne drzwi? Można by użyć tego systemu do stworzenia jakiegoś rodzaju płatnego pomieszczenia; może strefa dla VIP'ów w jakimś Koloseum, może pomieszczenie z danymi z giełdy. Ale system ma pewien problem: Jeśli ktoś pozna nazwę przedmiotu aktywującego może stworzyć taki sam w kowadle. Aby takie systemy działały, trzeba dodać jakiś system anty-klonowalny... Dlatego... Sądzę, że odpowiedzią byłaby komenda, nazywająca przedmiot jaki masz w ręce. Q: Ale to samo co robi kuwadło!1!! Nie. Coś nazwanego przedmiotem wyglądałoby tak <wpisujemy komendę, może coś jak /nazwij bankomat1>. Przedmiot zostaje nazwany Ilidumb bankomat1, ale jakąś pogrubioną/kolorową czcionką. Właściciel mechanizmu nazywałby tak itemy, nie osoba używająca. Jeśli nadal nie rozumiecie jak działa taki mechanizm, to tu jest tutorial. A jeśli jestecie tak leniwi jak ja (albo nie znacie angielskiego (nie jak ja. w 2018 trza znać angielski!)) to wam go opiszę! A raczej... Narysuję! Wszystko jasne? Nie? To okej, oglądajcie tutorial, lenie. Aha, i żeby mieć pewność: @Libter RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Norbi - 15.03.2018 Czyli w skrócie mówiąc możliwość podpisania danego przedmiotu nickiem gracza trzymającego kartkę? RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Ilidumb - 15.03.2018 Tak, ale jakąś pogrubioną albo kolorową czcionką. Tych chyba nie da się skopiować w kowadle. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Mototata - 15.03.2018 ankietę dodaj i będzie super. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Whitehead - 15.03.2018 Jestem na nie, ponieważ w Minecrafcie są już takie przedmioty. Robiłem już takie rzeczy, wystarczy użyć książek. Pisząc książkę dostajesz oryginał. -> ten zachowujesz, ukrywasz i nikomu nie dajesz Kopiując oryginał dostajesz kopię oryginału. -> tych używasz w mechanizmie sortowania Jeśli ktoś spróbuje skopiować 'kopię oryginału', dostanie 'kopię kopii', która się nie stackuje z 'kopiami oryginału'. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Ilidumb - 16.03.2018 Ale książki się nie stackują, prawda? PS. Ankiete dodam potem, na telefonie jest trudno. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Whitehead - 18.03.2018 (16.03.2018, 04:21)Ilidumb napisał(a): Ale książki się nie stackują, prawda? Stackują, po 16, można ich bez problemu używać w mechanizmach. Dodatkowo jeśli kupisz je ze sklepu to stackują się po 64, to już sprawka pluginu od sklepu. Tworzyłem już takie mechanizmy i działały. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - Ilidumb - 19.03.2018 @Libter Wnuisek zamknunc proszam! @Whitehead Thank you, m'lord, za twą pomoc. RE: Nowa komenda do mechanizmów? - antek324980 - 21.03.2018 Szkoda , że wniosek zamknięty, bo miałem pomysł aby zamiast specjalnej nazwy możnaby dodawać do opisu ( tag "lore" w nbt ) przedmiotu nick gracza. |