01.05.2017, 15:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.05.2017, 15:54 przez Krachel.)
Jestem za dodaniem PvP na serwerze na Cuboindzie i na respie PvP powinno byc wyłączone ale jestem jak najbardziej na tak aby PvP było włączone poza cuboindem i respem
Ale nie jestem za tym aby karać osoby które kogos zabiły
Gdyby PvP było wyłączone na cuboidzie to wystarczyłoby zabić kogoś i pójść na cuboid, zabity niemógłby ewentualnie zemścić się na zabujcy. PvP musi być włączone i na cuboidzie i poza bo inaczej nie miałoby to sensu.
Jestem przeciwko ponieważ jak ktoś silny np. Jeden z bogatszych graczy na serwerze będzie mógł zaatakować gracza z żelazem
Jeśli dobrze zrozumiałem ten system pvp
Aaaa dzięki za informacje tylko jak nie będzie moda albo kogoś tam z administracji to co robić screeny?
Jestem nowym graczem i wydaje mi się że opcjonalne PVP jest dobre lecz chyba lepszym pomysłem było by stworzyć arenę pvp w jednym z miast albo za pomocą pluginu typu Multiworld wygenerować nowy świat i ustawić tryb gry na Adventure żeby nikt nic nie budował i kopał
Śmierć za wylogowanie to zły pomysł, gdyby ktoś chciał się obronić przed bezpodstawnym zabójstwem.
Poza tym uważam że powinno zostać tak jak jest obecnie, egzekucje dalej można wykonać na wiele sposobów: podpalenie, podkopy itd.
Dla mnie to nie problem, mam bardzo mocny ekwipunek. A tak poza tym, to większość starszych graczy jest ogarnięta i wątpię żeby nagle zaczęli nawalać wszystkich w promieniu 1km^2.
Wot I think:
- na ziemiach niczyich normalne konsekwencje za zabójstwa
- na swoich cuboidach zabicie gracza dozwolone (bez konsekwencji), jeśli został o tym ostrzeżony
- na cudzych cuboidach:
- konsekwencje za zabicie właściciela lub mieszkańca
- zabicie innych graczy - tak samo jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- dopuszczalna zemsta: zabity gracz może bez konsekwencji dokonać zemsty na zabójcy, jeżeli ten jeszcze nie otrzymał kary za zabójstwo - w tym przypadku żaden z graczy nie zostaje ukarany
- itemy zabitego gracza:
- muszą zostać oddane zabitemu graczowi w wypadku zabójstwa na ziemiach niczyich
- zabójstwo na swoim cuboidzie: stają się własnością właściciela cuboida, jeśli gracz został o tym ostrzeżony
- zabójstwo na cudzym cuboidzie: tak jak na ziemiach niczyich, chyba że właściciel cuboida ustali inaczej
- w przypadku zemsty: itemy po obu stronach konfliktu mogą zostać zachowane jako łup, lub zwrócone po obu stronach
Po co wprowadzać takie zmiany jeśli tak czy siak nikt nie będzie kogoś zabijać bo bał by się kary
A bezpodstawne zabijanie jak będzie sprawdzane?
Nie rozumiem. Ma być z jedne strony PvP, a z drugiej go nie być. Nie przekonuje mnie zwłaszcza, że mają być samosądy... a z drugiej strony kary za zabijanie za nic? Kiedy to jest samosąd, a kiedy zabijanie za nic? Przykład jakiejś granicy? Jest wiele lepszych pomysłów jak np. PvP w netherze czy w endzie - ryzykujesz idąc po lepsze przedmioty bez ich kupowania, ale PvP wciskane na siłę nie widzę zbytnio - z resztą nikt tutaj nie gra, by się pobić tylko, żeby pobudować.
Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.