Coming Soon ™

Ankieta: Czy popierasz propozycję?
TAK
75.00%
9 75.00%
TAK, ale nie będe korzystał
16.67%
2 16.67%
NIE
8.33%
1 8.33%
Razem 12 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.3.4] System płatnego zasilenia mechanizmu
#1
Proponuję dodać, tabliczki, które po kliknięciu przez gracza pobierają od niego określoną kwotę $, emitują za sobą sygnał redstone, a pobrane $ przekazauje osobie, która postawiła taką tabliczkę. Mogłaby ona wyglądać, tak jak poniżej:

Kod:
[nick]
[$]
[opis do historii transakcji]
[może licznik kliknięć?]
 Tabliczki mógłby niszczyć tylko jej autor i posiadacz cuboida, na którym ona jest.
Taka funkcjonalność maiałby wiele różnych zastosowań, płatne przejście, loteria, dotacje itp.

Osoby zainteresowane funkcjonalnością, proszę o podanie rzeczy, do których jej użyją, jakby była dodana.


[Obrazek: OAeIeW]
#2
A to nie istnieje już na redstone + hoppery?


#3
(28.10.2017, 10:40)wilk napisał(a): A to nie istnieje już na redstone + hoppery?


A co jak, chcesz dostać za przejście 1,5$?


[Obrazek: OAeIeW]
#4
Dodajcie płatne autostrady 
A jak musi właściciel tej tabliczki kliknąć, to co? Przelać kasę na samego siebie?


[spoiler][img=0x338]http://i.imgur.com/eFvpaAN.png[/img]
[/spoiler]
#5
(28.10.2017, 10:48)raivaen napisał(a): Dodajcie płatne autostrady 
A jak musi właściciel tej tabliczki kliknąć, to co? Przelać kasę na samego siebie?


Wtedy, mogłyby się wysyłać sygnał bez pobierania opłaty.


[Obrazek: OAeIeW]
#6
(28.10.2017, 10:45)aseertive napisał(a):
(28.10.2017, 10:40)wilk napisał(a): A to nie istnieje już na redstone + hoppery?


A co jak, chcesz dostać za przejście 1,5$?
To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$
I prosisz o wrzucenie do skrzyni


#7
(28.10.2017, 10:55)wilk napisał(a): To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$
I prosisz o wrzucenie do skrzyni

Za dużo kombinowania wtedy.


[Obrazek: OAeIeW]
#8
(28.10.2017, 11:01)aseertive napisał(a):
(28.10.2017, 10:55)wilk napisał(a): To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$
I prosisz o wrzucenie do skrzyni

Za dużo kombinowania wtedy.

Może jednak poświęć uwagę na kombinowanie jak rozwiązać cos takiego zamiast robić cos takiego: 
[spoiler=][Obrazek: Screenshot_20171028-114403_1.jpg]
[/spoiler]

sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejek


#9
(28.10.2017, 11:20)wilk napisał(a): sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejek
Można, ale skoro są chstshopy, pomoce, to czemu nie płatne sygnały?


[Obrazek: OAeIeW]
#10
(28.10.2017, 12:52)aseertive napisał(a):
(28.10.2017, 11:20)wilk napisał(a): sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejek
Można, ale skoro są chstshopy, pomoce, to czemu nie płatne sygnały?

Bo masz dobrze działające systemy redstone


#11
Propozycja wymaga modyfikacji - tabliczka nie może emitować sygnału redstone, a co najwyżej powodować wciśnięcie przycisku ustawionego w jej pobliżu.


#12
Bardzo fajny pomysł, można z tym robić jakieś płatne autostrady, albo pułapki, z których uwolnienie się wymaga zapłacenie $.

Popieram.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#13
(28.10.2017, 14:06)Libter napisał(a): Propozycja wymaga modyfikacji - tabliczka nie może emitować sygnału redstone, a co najwyżej powodować wciśnięcie przycisku ustawionego w jej pobliżu.


A może blok, na której ona stoi zamienia się na X ticków na block redstone, a potem wraca?


[Obrazek: OAeIeW]
#14
(28.10.2017, 14:35)aseertive napisał(a): A może blok, na której ona stoi zamienia się na X ticków na block redstone, a potem wraca?
A może jednak przycisk bez zostawiania luki na darmowe pozyskiwanie bloków redstone?


#15
(28.10.2017, 10:38)aseertive napisał(a): Proponuję dodać, tabliczki, które po kliknięciu przez gracza pobierają od niego określoną kwotę $, emitują za sobą sygnał redstone, a pobrane $ przekazauje osobie, która postawiła taką tabliczkę. Mogłaby ona wyglądać, tak jak poniżej:

Kod:
[nick]
[$]
[opis do historii transakcji]
[może licznik kliknięć?]
 Tabliczki mógłby niszczyć tylko jej autor i posiadacz cuboida, na którym ona jest.
Taka funkcjonalność maiałby wiele różnych zastosowań, płatne przejście, loteria, dotacje itp.

Osoby zainteresowane funkcjonalnością, proszę o podanie rzeczy, do których jej użyją, jakby była dodana.

Mi sie podoba ten pomysl ja z checią bym z niego korzystal


#16
Będzie tabliczka wg. formatu {nick, kwota, opis} klikająca przycisk pod nią umieszczony o ile jest to możliwe.


#17
(05.11.2017, 22:18)Libter napisał(a): Będzie tabliczka wg. formatu {nick, kwota, opis} klikająca przycisk pod nią umieszczony o ile jest to możliwe.

A może warto na zasadzie płatnego [gate] pomyśleć? Co pobierze opłatę, otworzy i zamknie?

A jak chcemy zdonejtować to po prostu stawiamy takową tabliczkę tak po prostu i kliknięcie pobiera opłatę? 

Chyba prostsze i bardziej funkcjonalne

Tym rozwiązaniem można określić czas otwarcia (a przycisk ma określony tik i trzeba kombinować.


#18
Pamiętacie Formułe na Muła? Na tej samej zasadzie można budować przejścia. Sklepy były jednorazowe, bo nie było systemu automatycznego uzupełniania. Jednak bramy są wielorazowe.
Można zrobić tak:
Kupujesz przedmiot (w skrzynce są 2). Sygnał z komparatora się osłabia. Jakiś rodzaj wrót się otwiera. Można zrobić redstone tick extender przy użyciu rePeter'ów. Po chwili kolejny item zostaje podesłany do skrzyni przez dropper z dołu, i drzwi się zamkyjają.
Alternatywą są karty papieru z nazwami, działają jak wielorazowy bilet.
https://www.youtube.com/watch?v=QRVJ7fZwEGA


#19
(06.11.2017, 14:14)Ilidumb napisał(a): Pamiętacie Formułe na Muła? Na tej samej zasadzie można budować przejścia. Sklepy były jednorazowe, bo nie było systemu automatycznego uzupełniania. Jednak bramy są wielorazowe.
Można zrobić tak:
Kupujesz przedmiot (w skrzynce są 2). Sygnał z komparatora się osłabia. Jakiś rodzaj wrót się otwiera. Można zrobić redstone tick extender przy użyciu rePeter'ów. Po chwili kolejny item zostaje podesłany do skrzyni przez dropper z dołu, i drzwi się zamkyjają.
Alternatywą są karty papieru z nazwami, działają jak wielorazowy bilet.
https://www.youtube.com/watch?v=QRVJ7fZwEGA

Wiem, ale tak łatwiej.
Btw. ustprawni to sprzedaż spanerów, które często zmieniają humor jeśli chodzi o sklepowe tabliczki.


[Obrazek: OAeIeW]
#20
Bardzo dobry pomysł ma to wielki potencjał np: wejścia do portali endu sprzedaż automatyczny system sprzedaży zwierząt i wiele innych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości