[v2.3.4] System płatnego zasilenia mechanizmu - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.3.4] System płatnego zasilenia mechanizmu (/showthread.php?tid=1496) Strony:
1
2
|
[v2.3.4] System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 Proponuję dodać, tabliczki, które po kliknięciu przez gracza pobierają od niego określoną kwotę $, emitują za sobą sygnał redstone, a pobrane $ przekazauje osobie, która postawiła taką tabliczkę. Mogłaby ona wyglądać, tak jak poniżej: Kod: [nick] Taka funkcjonalność maiałby wiele różnych zastosowań, płatne przejście, loteria, dotacje itp. Osoby zainteresowane funkcjonalnością, proszę o podanie rzeczy, do których jej użyją, jakby była dodana. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - wilk - 28.10.2017 A to nie istnieje już na redstone + hoppery? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 (28.10.2017, 10:40)wilk napisał(a): A to nie istnieje już na redstone + hoppery? A co jak, chcesz dostać za przejście 1,5$? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - CuttingChipset - 28.10.2017 Dodajcie płatne autostrady A jak musi właściciel tej tabliczki kliknąć, to co? Przelać kasę na samego siebie? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 (28.10.2017, 10:48)raivaen napisał(a): Dodajcie płatne autostrady Wtedy, mogłyby się wysyłać sygnał bez pobierania opłaty. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - wilk - 28.10.2017 (28.10.2017, 10:45)aseertive napisał(a):To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$(28.10.2017, 10:40)wilk napisał(a): A to nie istnieje już na redstone + hoppery? I prosisz o wrzucenie do skrzyni RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 (28.10.2017, 10:55)wilk napisał(a): To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$ Za dużo kombinowania wtedy. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - wilk - 28.10.2017 (28.10.2017, 11:01)aseertive napisał(a):(28.10.2017, 10:55)wilk napisał(a): To sprzedajesz kopie księgi za 1.5$ Może jednak poświęć uwagę na kombinowanie jak rozwiązać cos takiego zamiast robić cos takiego: [spoiler=] [/spoiler] sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejek RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 (28.10.2017, 11:20)wilk napisał(a): sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejekMożna, ale skoro są chstshopy, pomoce, to czemu nie płatne sygnały? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - wilk - 28.10.2017 (28.10.2017, 12:52)aseertive napisał(a):(28.10.2017, 11:20)wilk napisał(a): sposób robienia loterii na odpowiedni sposób jest proste możesz tez wykorzystać wagonik z lejkiem i chestshop aby sygnał był przesyłany kiedy cos jest przesyłane przez lejekMożna, ale skoro są chstshopy, pomoce, to czemu nie płatne sygnały? Bo masz dobrze działające systemy redstone RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - Libter - 28.10.2017 Propozycja wymaga modyfikacji - tabliczka nie może emitować sygnału redstone, a co najwyżej powodować wciśnięcie przycisku ustawionego w jej pobliżu. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - jahumen - 28.10.2017 Bardzo fajny pomysł, można z tym robić jakieś płatne autostrady, albo pułapki, z których uwolnienie się wymaga zapłacenie $. Popieram. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 28.10.2017 (28.10.2017, 14:06)Libter napisał(a): Propozycja wymaga modyfikacji - tabliczka nie może emitować sygnału redstone, a co najwyżej powodować wciśnięcie przycisku ustawionego w jej pobliżu. A może blok, na której ona stoi zamienia się na X ticków na block redstone, a potem wraca? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - Libter - 28.10.2017 (28.10.2017, 14:35)aseertive napisał(a): A może blok, na której ona stoi zamienia się na X ticków na block redstone, a potem wraca?A może jednak przycisk bez zostawiania luki na darmowe pozyskiwanie bloków redstone? RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - xSnowChex - 28.10.2017 (28.10.2017, 10:38)aseertive napisał(a): Proponuję dodać, tabliczki, które po kliknięciu przez gracza pobierają od niego określoną kwotę $, emitują za sobą sygnał redstone, a pobrane $ przekazauje osobie, która postawiła taką tabliczkę. Mogłaby ona wyglądać, tak jak poniżej: Mi sie podoba ten pomysl ja z checią bym z niego korzystal RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - Libter - 05.11.2017 Będzie tabliczka wg. formatu {nick, kwota, opis} klikająca przycisk pod nią umieszczony o ile jest to możliwe. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - Reizernarog - 06.11.2017 (05.11.2017, 22:18)Libter napisał(a): Będzie tabliczka wg. formatu {nick, kwota, opis} klikająca przycisk pod nią umieszczony o ile jest to możliwe. A może warto na zasadzie płatnego [gate] pomyśleć? Co pobierze opłatę, otworzy i zamknie? A jak chcemy zdonejtować to po prostu stawiamy takową tabliczkę tak po prostu i kliknięcie pobiera opłatę? Chyba prostsze i bardziej funkcjonalne Tym rozwiązaniem można określić czas otwarcia (a przycisk ma określony tik i trzeba kombinować. RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - Ilidumb - 06.11.2017 Pamiętacie Formułe na Muła? Na tej samej zasadzie można budować przejścia. Sklepy były jednorazowe, bo nie było systemu automatycznego uzupełniania. Jednak bramy są wielorazowe. Można zrobić tak: Kupujesz przedmiot (w skrzynce są 2). Sygnał z komparatora się osłabia. Jakiś rodzaj wrót się otwiera. Można zrobić redstone tick extender przy użyciu rePeter'ów. Po chwili kolejny item zostaje podesłany do skrzyni przez dropper z dołu, i drzwi się zamkyjają. Alternatywą są karty papieru z nazwami, działają jak wielorazowy bilet. https://www.youtube.com/watch?v=QRVJ7fZwEGA RE: System płatnego zasilenia mechanizmu - JanekJaran - 06.11.2017 (06.11.2017, 14:14)Ilidumb napisał(a): Pamiętacie Formułe na Muła? Na tej samej zasadzie można budować przejścia. Sklepy były jednorazowe, bo nie było systemu automatycznego uzupełniania. Jednak bramy są wielorazowe. Wiem, ale tak łatwiej. Btw. ustprawni to sprzedaż spanerów, które często zmieniają humor jeśli chodzi o sklepowe tabliczki. System płatnego zasilenia mechanizmu - grzybg84 - 06.11.2017 Bardzo dobry pomysł ma to wielki potencjał np: wejścia do portali endu sprzedaż automatyczny system sprzedaży zwierząt i wiele innych Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |