14.08.2017, 11:32
(14.08.2017, 11:29)Libter napisał(a): @JanekJaran nic z tego nie wyjdzie, przeważą względy praktyczne.Samo wino powstało w celach roleplayowych, a nie praktycznych,
Ankieta: Dodanie Alkoholi |
|||
Jestem przeciw | 7 | 31.82% | |
Jestem za | 13 | 59.09% | |
Negocjacje | 2 | 9.09% | |
Razem | 22 głosów | 100% |
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie | [Wyniki ankiety] |
[v2.2.8] Alkohole
|
14.08.2017, 11:32
(14.08.2017, 11:29)Libter napisał(a): @JanekJaran nic z tego nie wyjdzie, przeważą względy praktyczne.Samo wino powstało w celach roleplayowych, a nie praktycznych,
14.08.2017, 11:38
(14.08.2017, 11:32)JanekJaran napisał(a): Samo wino powstało w celach roleplayowych, a nie praktycznych,Praktycznie daje efekt Luck I. Cele roleplayowe też są ważne, ale nie mają znaczenia gdy w grę wchodzą dolary Poza tym (gdybyś zapomniał od ostatniej dyskusji) wszystkie wynalazki w lore prowadzą do niestackowania się przedmiotów co całkowicie wyklucza propozycje w tym zakresie.
14.08.2017, 11:41
(14.08.2017, 11:38)Libter napisał(a): wszystkie wynalazki w lore prowadzą do niestackowania się przedmiotów co całkowicie wyklucza propozycje w tym zakresie. Jestem tego świadom, stacowalne będą wtedy tylko wino, które zostanie wyprodukowane konkretnego dnia. NNależy też pamiętać, że wino nie być robione na ilość, lecz na jakość.
17.08.2017, 08:42
Propozycja zrealizowana w v2.2.8, receptury takie jak podane w tym poście z kilkoma zmianami: ustawienie składników dowolne, brak luksusowego cydru i sok arbuzowy do wina.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |