[v2.2.8] Alkohole - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.2.8] Alkohole (/showthread.php?tid=824) Strony:
1
2
|
[v2.2.8] Alkohole - Gniewny - 21.06.2017 Z powodu nadejścia aktualizacji w której zostały dodane napoje, proponuje dodać także alkohole Proces wytwarzania alkoholi - jestem otwarty na pomysły Przechowywanie: możliwość przechowywania Napojów, oraz Alkoholi w liczbie 64 sztuk Efekt wypicia alkoholu: po wypiciu 1 butelki danego alkoholu, następują zawroty widoczności 10 sec , opróżnienie dalszej ilości butelek efekt zostaje wzmocniony czasowo, oraz dochodzi efekt przyciemnionej widoczności. Uważam że napoje alkoholowe wzmocnią integracje oraz chęć do dalsze gry RE: Alkohole - Libter - 21.06.2017 Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę. RE: Alkohole - Gniewny - 21.06.2017 (21.06.2017, 15:36)Libter napisał(a): Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę. Czy jest możliwe by butelki miały inny kształt? RE: Alkohole - Libter - 21.06.2017 (21.06.2017, 15:38)Gniewny napisał(a): Czy jest możliwe by butelki miały inny kształt?Nie. RE: Alkohole - Gniewny - 21.06.2017 (21.06.2017, 15:36)Libter napisał(a): Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę. W takim razie ile jest najętych kolorów na napoje typu soki? RE: Alkohole - Norbi - 21.06.2017 Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał. RE: Alkohole - Gniewny - 21.06.2017 (21.06.2017, 15:49)Norbi napisał(a): Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał. Jestem otwarty na propozycje. Alkohol zazwyczaj ma to do siebie że otumania. RE: Alkohole - Libter - 21.06.2017 (21.06.2017, 15:49)Gniewny napisał(a): W takim razie ile jest najętych kolorów na napoje typu soki?Lista kolorów: [spoiler][/spoiler] Zajęte są §4, §6, §9, §c i §e, a w przypadku wprowadzenia soku z kaktusów dołączy także §a lub §2 i §f w przypadku dodania mleka. Reszta kolorów raczej nieciekawa (21.06.2017, 15:49)Norbi napisał(a): Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał.Czysto praktycznie tak, jednak nawet negatywny efekt to coś nowego wartego przetestowania. Dodatkowo nazwa połączona z efektem świetnie nadaje się do celów RP. RE: Alkohole - Gniewny - 21.06.2017 Z kolorami może być problem, chociaż nie ukrywam że jeżeli buteleczka będzie w takim samym kolorze co np. napój, to będzie go rozróżniała etykieta (co to takiego). RE: Alkohole - Pohevaki - 21.06.2017 Wiem, że to może być nierealne marzenie, ale ciekawym efektem po zażyciu kilku alkoholi pod rząd było by urwanie filmu dla gracza i nagła pobudka w losowym miejscu świata XD RE: Alkohole - DoreK - 21.06.2017 (21.06.2017, 21:41)Pohevaki napisał(a): Wiem, że to może być nierealne marzenie, ale ciekawym efektem po zażyciu kilku alkoholi pod rząd było by urwanie filmu dla gracza i nagła pobudka w losowym miejscu świata XD Jest to realne, kilka efektów, parę sekund i wytepanie w losowe kordy i zdjęcie efektów Najlepiej żeby spawnował się w jaskiniach czy coś xDDD RE: Alkohole - Libter - 26.06.2017 @Gniewny proszę o dokładną rozpiskę proponowanych rodzajów alkoholi wraz ze sposobem ich wytwarzania oraz kolorami (mogą się dublować z napojami). RE: Alkohole - Gniewny - 27.06.2017 Rodzaje, kolory, składniki oraz proces wytwarzania alkoholi: https://s1.postimg.org/pk2x1c2vj/Potions.png Piwo: https://s7.postimg.org/6qt5k1ge3/Piwo.png Whisky: https://s4.postimg.org/k3y9xlcr1/Whisky.png Wódka: https://s15.postimg.org/40s0723bf/W_dki.png Wino: https://s9.postimg.org/4ysua0in3/Wino.png Starałem się zachować kolor, składniki oraz proces wytwarzania jak najbardziej zbliżony do realu. RE: Alkohole - JanekJaran - 27.06.2017 Fajny pomysł, ale
RE: Alkohole - Libter - 27.06.2017 Dziękuję za dokładne opisy, niestety ze względu na ograniczoną liczbę 16 kolorów, unikanie przedmiotów pośrednich i brak możliwości definiowania receptur w statywie alchemicznym trzeba będzie je nieco spłaszczyć. W każdym razie propozycja zostaje zaakceptowana EDIT: Być może zakres kolorów nie jest jednak ograniczony i dostępna jest pełna paleta... zostanie to przetestowane. RE: Alkohole - Atukam72 - 20.07.2017 Chciałbym podać moje propozycje receptur na dane alkohole: Cydr: XXX AHX SVX Legenda: X - puste pole, H - woda (przegotowana?), A - jabłko, S - cukier, V - Nether wart. Efekt: ok. 70% uzupełnienia nawodnienia, weakness I (ok. 2 minuty) Przeznaczenie: Napój dobry na podróż, słaby do walki Luksusowy Cydr: Taka sama receptura co powyżej, lecz z złotym jabłkiem (nie pomijając zwykłego jabłka) Efekt: 100% uzupełnienia, weakness I, speed II (ok. 5 minut) Przeznaczenie: Napój dobry na podróż, słaby do walki Piwo: PPG SSH XXX Legenda: X - puste pole, P - pszenica, G - grzyby, S - cukier, H - woda Efekt: ok. 70% uzupełnienia nawodnienia, hunger (ok. 15 sec, powód dodania hunger: duży procent nawodnienia za tanie przedmioty). Przeznaczenie: Szybkie uzupełnienie nawodnienia kosztem głodu. Wino: XXX JGX SMX Legenda: X - puste pole, J - dany sok, G - grzyby, S - cukier, M - grzyb czerwony Efekt: 70% Nawodnienia, Luck I, Dig Slowdown (ok. 5 minut) Przeznaczenie: łowienie ryb, walka z potworami, nie nadaje się do górnictwa. Wódka: BZB / ZZZ ZHZ / ZHB BZB / BBB Legenda: B - Burak, Z - ziemniak, H - woda. Efekt: 50% Nawodnienia, Strengh I, Slow I (ok. 2 minuty) Przeznaczenie: dobry do walki, słaby do eksploracji. To są moje wstępne propozycje. Tyle. RE: Alkohole - Iksdejszyn - 24.07.2017 Jestem za, zawsze chciałem wypić z kolegą coś więcej niż mleko z wiadra. RE: Alkohole - Libter - 14.08.2017 Propozycja zostanie wdrożona w formie zaproponowanej przez @Atukam72 po paru modyfikacjach:
RE: Alkohole - JanekJaran - 14.08.2017 Proponuję, żeby w lore, albo NBT tagu była zapisana data produkcji wina z dokładnością do dnia, myślę, że wtedy po paru miesiącacg zaczeli sprzedawać drogo "dobre roczniki" co da trochę zabawy. Można też pomyśleć nad skutatkami długiego przetrzymywania wina. Niestety nie mam pomysłu jak przedstawić smak danego trunku. RE: Alkohole - Libter - 14.08.2017 @JanekJaran nic z tego nie wyjdzie, przeważą względy praktyczne. |