16.07.2017, 21:15
Witam,
chciałbym przedstawić 2 moje propozycje modyfikujące nawodnienie.
1. Pomysł - Zmiana czasu utraty nawodnienia do 1% na 20 sec. Teraz jeżeli dobrze pamiętam, jest 12 sec na 1% czyniąc 5% na minutę, czyli 20 min na utratę 100%. Przy 20 sekundach, byłoby 3% na minutę, czyli trochę ponad 33 minuty na utratę 100% nawodnienia. Taki zabieg byłby dobrym wsparciem dla każdego gracza, uwalniając o ok 30% z obowiązku uzupełnienia wody. Ten pomysł nadaje się szczególnie dobrze dla nowych graczy, którzy mieliby teraz ponad pół godziny czasu na zdobycie butelki.
2. Pomysł - Nadpicie. Gracz miałby możliwość przekroczenia 100% nawodnienia. Następny limit mółby się kończyć w 150% lub 200%. Efekt nadpicia mógłby być negatywny - wybierając wygodę zapomnienia o jedzeniu, gracz otrzymałby efekt uboczny typu. spowolnienie, utratę szybkości kopania lub weakness; pozytywny - wydając na nawodnienie większą ilość zapasów, gracz otrzymałby jakiś bonus; lub neutralny, czyli nic efekciarskiego. Pomijając efekty uboczne, taki plugin umożliwiałby graczom spędzenia więcej czasu na swoich czynnościach kosztem zapasów soków.
Tyle ode mnie. Zapraszam do komentowania i ankiety.
chciałbym przedstawić 2 moje propozycje modyfikujące nawodnienie.
1. Pomysł - Zmiana czasu utraty nawodnienia do 1% na 20 sec. Teraz jeżeli dobrze pamiętam, jest 12 sec na 1% czyniąc 5% na minutę, czyli 20 min na utratę 100%. Przy 20 sekundach, byłoby 3% na minutę, czyli trochę ponad 33 minuty na utratę 100% nawodnienia. Taki zabieg byłby dobrym wsparciem dla każdego gracza, uwalniając o ok 30% z obowiązku uzupełnienia wody. Ten pomysł nadaje się szczególnie dobrze dla nowych graczy, którzy mieliby teraz ponad pół godziny czasu na zdobycie butelki.
2. Pomysł - Nadpicie. Gracz miałby możliwość przekroczenia 100% nawodnienia. Następny limit mółby się kończyć w 150% lub 200%. Efekt nadpicia mógłby być negatywny - wybierając wygodę zapomnienia o jedzeniu, gracz otrzymałby efekt uboczny typu. spowolnienie, utratę szybkości kopania lub weakness; pozytywny - wydając na nawodnienie większą ilość zapasów, gracz otrzymałby jakiś bonus; lub neutralny, czyli nic efekciarskiego. Pomijając efekty uboczne, taki plugin umożliwiałby graczom spędzenia więcej czasu na swoich czynnościach kosztem zapasów soków.
Tyle ode mnie. Zapraszam do komentowania i ankiety.