[v2.2.8] 2 Propozycje dot. nawodnienia - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.8] 2 Propozycje dot. nawodnienia (/showthread.php?tid=936)



[v2.2.8] 2 Propozycje dot. nawodnienia - Atukam72 - 16.07.2017

Witam,
chciałbym przedstawić 2 moje propozycje modyfikujące nawodnienie.

1. Pomysł - Zmiana czasu utraty nawodnienia do 1% na 20 sec. Teraz jeżeli dobrze pamiętam, jest 12 sec na 1% czyniąc 5% na minutę, czyli 20 min na utratę 100%. Przy 20 sekundach, byłoby 3% na minutę, czyli trochę ponad 33 minuty na utratę 100% nawodnienia. Taki zabieg byłby dobrym wsparciem dla każdego gracza, uwalniając o ok 30% z obowiązku uzupełnienia wody. Ten pomysł nadaje się szczególnie dobrze dla nowych graczy, którzy mieliby teraz ponad pół godziny czasu na zdobycie butelki.

2. Pomysł - Nadpicie. Gracz miałby możliwość przekroczenia 100% nawodnienia. Następny limit mółby się kończyć w 150% lub 200%. Efekt nadpicia mógłby być negatywny - wybierając wygodę zapomnienia o jedzeniu, gracz otrzymałby efekt uboczny typu. spowolnienie, utratę szybkości kopania lub weakness; pozytywny - wydając na nawodnienie większą ilość zapasów, gracz otrzymałby jakiś bonus; lub neutralny, czyli nic efekciarskiego. Pomijając efekty uboczne, taki plugin umożliwiałby graczom spędzenia więcej czasu na swoich czynnościach kosztem zapasów soków.

Tyle ode mnie. Zapraszam do komentowania i ankiety.


RE: 2 Propozycje dot. nawodnienia - Janek222 - 16.07.2017

I właśnie to wg. mnie jest dobrym sposobem na pomoc nowicjuszom :V


RE: 2 Propozycje dot. nawodnienia - Libter - 16.07.2017

W ostatniej chwili przed https://fcraft.pl/temat-zmiana-za%C5%82o%C5%BCenia-fi-2-z-uwzgl%C4%99dnieniem-systemu-pragnienia-919 Kappa
  1. Nowemu graczowi 10 minut nie zrobi dużej różnicy, zwłaszcza po wprowadzeniu https://fcraft.pl/temat-spos%C3%B3b-na-nowych-graczy-934. Jest to kolejne ułatwienie prowadzące powoli do rozmontowania systemu pragnienia, a przecież już żywienie się arbuzami pokrywa nawodnienie niemal w całości.
  2. Trochę podobnych tematów: https://fcraft.pl/temat-nadwy%C5%BCka-nawodnienia-843https://fcraft.pl/temat-l%C3%B3d-i-cola-835. Można jednak zastanowić się nad umożliwieniem nadpicia także napojami zwykłymi z dwukrotnie mniejszym wpływem po przekroczeniu 100%.



RE: 2 Propozycje dot. nawodnienia - Libter - 28.07.2017


  1. Założenia zmienione, poluzowanie o 50% mieści się w definicji nadmiernego rozluźniania i zostaje odrzucone.
  2. Nadpicie zostaje zaakceptowane z efektami negatywnymi lub neutralnymi lecz wymagającymi poświęcenia większej ilości napojów.



RE: [v2.2.8] 2 Propozycje dot. nawodnienia - Libter - 17.08.2017

Propozycja zrealizowana, więcej szczegołów w https://fcraft.pl/temat-nadchodzi-upojna-aktualizacja-v2-2-8-1143.