24.07.2017, 00:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.07.2017, 00:31 przez Iksdejszyn.)
Ogólnie widzę trzy rzeczy, które odciągają nowych graczy:
1. Brak orientacji - zniechęcił nawet i mnie, sporo z nich nie umie się obsługiwać netherem, a czekanie na dobry resp to katorga, proponuje po prostu dać coś na kształt kompasa wywołanego komendą na własny cuboid, znalezienie owiec nie jest łatwym zadaniem, moim zdaniem jest to strasznie głupie iść po kordach do własnego cuboida, kiedy równie dobrze możemy iść po jego dystansie, kompas nie straci na użytku.
2. System pragnienia - przed pierwszym zagraniem proponuje tutorial zamiast komend i wiki.
3. Śmierć - obojętnie jaka, gracz musi od nowa ganiać do cuboida, proponuje jakąś krótką ochronkę.
1. Brak orientacji - zniechęcił nawet i mnie, sporo z nich nie umie się obsługiwać netherem, a czekanie na dobry resp to katorga, proponuje po prostu dać coś na kształt kompasa wywołanego komendą na własny cuboid, znalezienie owiec nie jest łatwym zadaniem, moim zdaniem jest to strasznie głupie iść po kordach do własnego cuboida, kiedy równie dobrze możemy iść po jego dystansie, kompas nie straci na użytku.
2. System pragnienia - przed pierwszym zagraniem proponuje tutorial zamiast komend i wiki.
3. Śmierć - obojętnie jaka, gracz musi od nowa ganiać do cuboida, proponuje jakąś krótką ochronkę.
Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.