Coming Soon ™

Ankieta: Czy popierasz propozycję?
Tak
69.23%
18 69.23%
Nie
30.77%
8 30.77%
Razem 26 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.1.10] Crafting zbroi końskiej
#1
Proponuję dodać crafting zbroi końskiej.

Na świecie jest jej coraz mniej, konie ze zbrojami giną przez creepery, zbroje są zabierane przez graczy którzy prawie bez przerwy grają, a sprzedać zazwyczaj nie chcą.

Przykładowy crafting złotej zbroi końskiej:

[Obrazek: 6c43b85c50f5b2069c114abe2c9775ae.png]


#2
(12.01.2017, 14:33)CzarnyRedziu napisał(a): Proponuję dodać crafting zbroi końskiej.
Za krótko, spróbuj jakoś przekonać mnie i resztę czytających do poparcia tej propozycji :P


#3
(12.01.2017, 14:43)Libter napisał(a):
(12.01.2017, 14:33)CzarnyRedziu napisał(a): Proponuję dodać crafting zbroi końskiej.
Za krótko, spróbuj jakoś przekonać mnie i resztę czytających do poparcia tej propozycji :P


To może ja spróbuje :p
Ponieważ mapa jest ograniczona trudno jest zdobyć zbroje końskie w cave.
Pozytywnie bilansującym rozgrywkę pomysłem było by dodanie zbroi dla koni.
Tu mam przypadkowy crafting:
[Obrazek: EzOOJ6Q.png]


#4
Przykładowy crafting na złotą zbroję końską:
[Obrazek: 5pzuF1c.png]

Tylko szkoda, że propozycja tak kiepsko napisana.
@CzarnyRedziu daję 24 godziny na dodanie ankiety i argumentacji. Później temat trafi do kosza, a podobną propozycję będzie mógł napisać ktoś inny ;)


#5
Temat zaaktualizowany.


#6
(12.01.2017, 19:24)CzarnyRedziu napisał(a): Temat zaaktualizowany.
Dodałem jeszcze ankietę :P


#7
Rozpowszechnienie rare itema w perspektywie sporego powiększenia mapy wydaje się średnim pomysłem. Zbroje końskie mają swoją cenę i nie zbijajmy jej, kiedy i tak będzie jej groziła spora zapaść.


#8
(12.01.2017, 22:27)Atukam72 napisał(a): Rozpowszechnienie rare itema w perspektywie sporego powiększenia mapy wydaje się średnim pomysłem.
Z drugiej strony robienie rare itemów ze zbroi końskich na serwerze gdzie transport odgrywa bardzo ważną rolę również wydaje się średnim pomysłem.


#9
Propozycja zostaje wstępnie zaakceptowana - nowe receptury craftingu przedmiotów nieodnawialnych pojawią się jednak prawdopodobnie dopiero po powiększeniu mapy i odkryciu przez graczy większości struktur.


#10
Skoro crafting, mógłby spowodować nagły spadek ceny zbroi, musi być drogi crafting, np.
B  P  B
B  B  B

P  S  P
B - blok np. złota
P - powietrze, nic
S - siodło
Takie rozwiązanie nie powinno, aż tak zmienić ceny zbroi końskiej.
O ile się da, dodałbym jeszcze możliwość złowienia żelaznej zbroi z malutką szansą, np 0.01%
To ułatwi zdobycie zbroi, i równocześnie nie zawali rynku


#11
Crafting będzie odpowiednio drogi i raczej bez możliwości łowienia (wpływ proponowanej szansy 0.01% na ilość zbroi na serwerze jest znikomy). Przy okazji warto zauważyć, że rynek nie zawali się niezależnie od cen - zawalić może się co najwyżej trudność rozgrywki ;)


#12
(19.02.2017, 19:32)Libter napisał(a): (wpływ proponowanej szansy 0.01% na ilość zbroi na serwerze jest znikomy)


Zawsze można zrobić, żeby szansa złowienia była wyższa, można też nie dodawać łowienia. Dla mnie to bez różnicy, bo i tak niezbyt lubię jeździć konno, szczerze wolę łódki. Ale, łowienie (oczywiście z trochę wyższą szansą) powinno ułatwić sprawę, bo crafting napewno byłby bardzo drogi, a cytując CzarnegoRedzia, jest jej za mało, by móc zdobyć jej większą ilość naturalnie. Crafting jednak musi być drogi. 

(12.01.2017, 14:33)CzarnyRedziu napisał(a): Proponuję dodać crafting zbroi końskiej.

Na świecie jest jej coraz mniej, konie ze zbrojami giną przez creepery, zbroje są zabierane przez graczy którzy prawie bez przerwy grają

Łowienie idealne. Tylko trzeba dobrze dopracować szansę złowienia....
.


#13
Łowienie to czynność bardzo podatna na niezgodną z regulaminem serwera automatyzację za pomocą cheatów lub różnych maszynek, craftingi są znacznie uczciwszym rozwiązaniem.


#14
Pragnę tylko zauważyć, że żelazna zbroja niewiele mniej chroni, a jest znacznie tańsza...


#15
Przewidywany crafting w v2.1.10, podobna receptura także dla zbroi żelaznej i diamentowej:
[Obrazek: 38l4F2Q.png]


#16
Nie opłaca się, warto robić diamentową - tańsza :>
[spoiler]Wartość wzrośnie #janusz_biznesu[/spoiler]


#17
(25.04.2017, 13:57)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): Nie opłaca się, warto robić diamentową - tańsza :>
[spoiler]Wartość wzrośnie #janusz_biznesu[/spoiler]

Nie sądze gdyż diamenty są warte ok. 15$, a sztabka tylko 9$ :>


Villagers are love, villagers are life <3
#18
Handel z wieśniakami. Enchantowana chyba też przejdzie, no nie?


#19
Propozycja zrealizowana w v2.1.10.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości