08.01.2017, 08:52
Witam
Mam pewną propozycje odnośnie systemu wag który panuje aktualnie na serwerze.
Każdy wie, że po 4 stackach przykładowo drewna nasza postać nie jest w stanie skakać i z każdymi kolejnymi blokami zwalnia.
Proponowałbym aby siła naszej postaci się zwiększała poprzez któreś z poniższych wariantów:
[1] Wraz z upływem czasu i przenoszonymi blokami.
[2] Kupno większej siły za surowce.
[3] System questów na powiększenie siły.
Oczywiście wszystkie trzy warianty działałyby na zasadzie lvl'owania np. Teraz nasza postać ma lv 1 i jej siła wynosi 150%. Maksymalnym poziomem byłby 100lv a siła wzrosłaby do 300% czyli dwukrotnie. Każdy poziom dawałby 1,5% Siły.
W przypadku questów dawałyby one po 10 poziomów ale byłby niesłychanie trudne do wykonania ale również możliwe dla nowego gracza do zrobienia.
W przypadku questów dawałyby one po 10 poziomów ale byłby niesłychanie trudne do wykonania ale również możliwe dla nowego gracza do zrobienia.