[v2.1.3] Ulepszenie systemu siły - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.1.3] Ulepszenie systemu siły (/showthread.php?tid=50)



[v2.1.3] Ulepszenie systemu siły - VirtuozPG - 08.01.2017

Witam

Mam pewną propozycje odnośnie systemu wag który panuje aktualnie na serwerze.
Każdy wie, że po 4 stackach przykładowo drewna nasza postać nie jest w stanie skakać i z każdymi kolejnymi blokami zwalnia.

Proponowałbym aby siła naszej postaci się zwiększała poprzez któreś z poniższych wariantów:

[1] Wraz z upływem czasu i przenoszonymi blokami.
[2] Kupno większej siły za surowce.
[3] System questów na powiększenie siły.

Oczywiście wszystkie trzy warianty działałyby na zasadzie lvl'owania np.  Teraz nasza postać ma lv 1 i jej siła wynosi 150%.  Maksymalnym poziomem byłby 100lv a siła wzrosłaby do 300% czyli dwukrotnie. Każdy poziom dawałby 1,5% Siły.

W przypadku questów dawałyby one po 10 poziomów ale byłby niesłychanie trudne do wykonania ale również możliwe dla nowego gracza do zrobienia.



RE: Ulepszenie systemu siły - DaltonEZ - 08.01.2017

Tylko [1] fajne.


RE: Ulepszenie systemu siły - jahumen - 08.01.2017

`[1] Wraz z upływem czasu i przenoszonymi blokami.`
O to zostawię AFK z pełnym ekwipunkiem na noc (do tego jakaś woda żebym się poruszał) i następnego dnia będzie +100lvl?

Jak dla mnie pomysł bez szału, na pewno nie zwiększałbym prędkości ogólnej, już lepiej zniwelować ujemne liczby, które dają bloki (np. jeden stak nie obniża o 10% (losowa liczba) tylko o 7% itd.). Sam też sposób zdobywania umiejętności musiałby być lepszy.


RE: Ulepszenie systemu siły - DaltonEZ - 08.01.2017

Jest anty AFK a [1] jako jedyny zachowuje motyw survivalu. Można jeszcze dodać, że trzeba chodzić.


RE: Ulepszenie systemu siły - Norbi - 08.01.2017

(08.01.2017, 09:24)jahumen napisał(a): `[1] Wraz z upływem czasu i przenoszonymi blokami.`
O to zostawię AFK z pełnym ekwipunkiem na noc (do tego jakaś woda żebym się poruszał) i następnego dnia będzie +100lvl?

Jak dla mnie pomysł bez szału, na pewno nie zwiększałbym prędkości ogólnej, już lepiej zniwelować ujemne liczby, które dają bloki (np. jeden stak nie obniża o 10% (losowa liczba) tylko o 7% itd.). Sam też sposób zdobywania umiejętności musiałby być lepszy.
Maszyny do AFK są zabronione na serwerze, aczkolwiek będą ludzie, którzy będą to robić i się dobrze kryć.

Jestem za wprowadzeniem pomysłu [1], tylko trzeba wymyślić na jakiej zasadzie dokładnie działało by levelowanie.


RE: Ulepszenie systemu siły - Libter - 13.01.2017

System wagi jest najbardziej uciążliwy dla nowych graczy. Dłużej grający gracze w chwili osiągnięcia maksymalnego poziomu będą mieli już osły, lamy, kolej, a po otwarciu endu prawdopodobnie nawet shulkerboxy - nie widzę tutaj sensu dalszego ułatwiania.

Z drugiej strony gdyby kiedyś był wprowadzany system wielu umiejętności mógłbym ponownie rozpatrzyć propozycję.


RE: Ulepszenie systemu siły - Atukam72 - 13.01.2017

Ja mam inny pomysł - mikstura siły miałaby buffa: osłabiałaby lub wyłączałaby ciężar noszonych przedmiotów. I tyle. Po co systemy z MMORPG?


RE: Ulepszenie systemu siły - sopher - 13.01.2017

Jak ktoś ma problem z systemem wagi (np. jest na wyprawie i nie może skakać) to polecam używanie enderchesta oraz kilofa z silk touchem :)


RE: Ulepszenie systemu siły - Libter - 16.01.2017

(13.01.2017, 18:15)Atukam72 napisał(a): Ja mam inny pomysł - mikstura siły miałaby buffa: osłabiałaby lub wyłączałaby ciężar noszonych przedmiotów. I tyle. Po co systemy z MMORPG?
Bardzo dobry pomysł i w takiej lub podobnej formie akceptuję propozycję.


RE: Ulepszenie systemu siły - Libter - 27.01.2017

Propozycja zrealizowana w v2.1.3 w formie zaproponowanej przez @Atukam72.