Witam.
Niestety, ale aktualnie w przypadku następującej sytuacji (patrz niżej), gdy gracz przesunie się z punktu X do punktu Y (korzystając np. z Shifta) traci on prędkość.
Proponuję, aby bloki powietrza działały tak jak dotychczas działały schody lub półpłytki - czyli aby nie zmieniały one prędkości, dzięki czemu np. przeskoczenie w powietrzu z jednego bloku betonu na inny nie powodowałoby nagłego skoku prędkości.
Niestety, ale aktualnie w przypadku następującej sytuacji (patrz niżej), gdy gracz przesunie się z punktu X do punktu Y (korzystając np. z Shifta) traci on prędkość.
Proponuję, aby bloki powietrza działały tak jak dotychczas działały schody lub półpłytki - czyli aby nie zmieniały one prędkości, dzięki czemu np. przeskoczenie w powietrzu z jednego bloku betonu na inny nie powodowałoby nagłego skoku prędkości.
Kod:
XY
BPPPPP
BPPPPP
BJJJJJ
B - beton
P - powietrze
J - jakiś blok
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!