Coming Soon ™

Ankieta: Czy jesteś za realizacją propozycji?
Tak.
50.00%
2 50.00%
Nie.
50.00%
2 50.00%
Razem 4 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.3.4] Neutralne zachowanie bloków powietrza w systemie wagi
#1
Witam.

Niestety, ale aktualnie w przypadku następującej sytuacji (patrz niżej), gdy gracz przesunie się z punktu X do punktu Y (korzystając np. z Shifta) traci on prędkość.

Proponuję, aby bloki powietrza działały tak jak dotychczas działały schody lub półpłytki - czyli aby nie zmieniały one prędkości, dzięki czemu np. przeskoczenie w powietrzu z jednego bloku betonu na inny nie powodowałoby nagłego skoku prędkości.

Kod:
XY
BPPPPP
BPPPPP
BJJJJJ

B - beton
P - powietrze
J - jakiś blok


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#2
Taki układ bloków to jakaś abstrakcja niewystępująca na serwerze. System szybkości na bloku przeskakuje właśnie maksymalnie do 5 bloków powietrza w dół, żeby wykryć podłoże na jakim znajduje się gracz - gdy bloków powietrza jest więcej szybkość nie zmienia się tak jak zaproponowano.


#3
(05.11.2017, 22:33)Libter napisał(a): Taki układ bloków to jakaś abstrakcja niewystępująca na serwerze. System szybkości na bloku przeskakuje właśnie maksymalnie do 5 bloków powietrza w dół, żeby wykryć podłoże na jakim znajduje się gracz - gdy bloków powietrza jest więcej szybkość nie zmienia się tak jak zaproponowano.

Poprawiłem przykład.

A zatem proponuję, aby zmniejszyć to 5 bloków na 2 bloki.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#4
Można w ogóle nie sprawdzać bloków znajdujących się kilka kratek pod graczem i zmieniać prędkość tylko jeśli stąpa twardo po ziemi, czekam na więcej głosów w ankiecie.


#5
Głosów dalej nie ma, ale propozycja zostaje zaakceptowana.


#6
Głosy są.
Dwa to już liczba mnoga!


#7
Propozycja zrealizowana.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości