Uwielbiam ten system z Tibii, chociaż kolega nie podał wszystkich jego szczegółów jasno, którego braki mogłyby trochę komplikować komplikować. Np. Czerwona i biała czaszka to dwie różne czaszki i chociaż w Tibii nie było ich widać jednocześnie przy graczu, ich statusy były oddzielne.
Inną rzeczą jest to że czas w mc powinien być wydłużony ze względu na mobilność i brak ograniczenia w przekopaniu się w teren lub nawet zmiana światu(nether/end/overworld). System wymagałby jakichś pomocy przy szukaniu graczy (odpowiednik czaru w tibii dający kierunki świata, tutaj mogłoby wymagać jakichś kosztów) + jakiegokolwiek systemu lvli/licznika czasu gry/zmienności kar, żeby ludzie nie znęcali się nad początkującymi.
Inną rzeczą jest to że czas w mc powinien być wydłużony ze względu na mobilność i brak ograniczenia w przekopaniu się w teren lub nawet zmiana światu(nether/end/overworld). System wymagałby jakichś pomocy przy szukaniu graczy (odpowiednik czaru w tibii dający kierunki świata, tutaj mogłoby wymagać jakichś kosztów) + jakiegokolwiek systemu lvli/licznika czasu gry/zmienności kar, żeby ludzie nie znęcali się nad początkującymi.