24.01.2017, 19:54
(24.01.2017, 19:15)jahumen napisał(a): Jak dla mnie NA NIE, trochę bez sensu - pozwalanie graczom na zabijanie się i karanie ich?
"Nie trzeba było zabijać ludzi."
"Kary czasowe:
biała czaszka (atak gracza) - 3 minuty
biała czaszka (zabicie gracza) - 15 minut
czerwona czaszka - 3 dni"
Po co dodawać PVP i równocześnie karać za jego używanie?
To proste, żeby dało się zabijać ludzi np. wygonić śmieszków z domu, dorwać samemu złodzieja, dorwać osobe wyzywająca na czatie oraz wiele innych powodów oraz dla samego zabijania jako formy survivalu, potrzeby jednoczenia się z innymi w kręgi dla bezpieczeństwa i współpracy czy tworzenia kolejnego zbytu przedmiotów. Albo po prostu - dla rywalizacji.
Kara czasowa służy ograniczeniu zabijaniu ludzi każdego kogo popadnie. A jeżeli taki się znajdzie, to reszta ludzi może pomóc tamtej ofierze, nie tracąc przy tym właściwie nic.
Serio. W tej grze skąd ten pomysł wziąłem, działa to świetnie. Ludzie wyrobili swoją kulturę, często znajdują się osoby, które pomagają dorwać tzw. PK, bo ofiara sama nie da rady lub straciła jakiś item i chciałaby pomocy w odzyskaniu tego. Działa to, pomimo większych różnic między graczami.