Coming Soon ™

Ankieta: Co sądzisz o dodaniu systemu pragnienia?
Dobry pomysł, rozgrywka będzie ciekawsza.
73.08%
19 73.08%
Nie podoba mi się (idę na easy.fCraft.pl Kappa)
26.92%
7 26.92%
Razem 26 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.1] Dodanie systemu pragnienia?
#21
Po przemyśleniu:
Uważam, że wyżej wymienione ustawienia, są przesadzone pod względem trudności. Doba zajmuje 20 minut. W tym czasie każdy gracz będzie miał przymus picia różnych napoi. W praktyce wyjdzie tak, żeby normalnie pograć, gracz będzie musiał wypijać co najmniej 2 butelki czegoś tam w 10 min, bo zaczną wpływać jakieś negatywne efekty (pewnie slow, odwrotność haste lub weakness). 

Przykład:
Gracz A chce wyruszyć poszukać jakichś mało rozkopanych miejsc dla kopalni. Podróż zajmuje przykładowo 30 min, bo przeszedł z okolic centrum aż na jakąś krawędź mapy. W tym czasie gracz A musiał oczywiście coś zjeść i wypić dostateczną ilość butelek by nie zdechnąć. Jeżeli droga mu zajęła 30 min to gracz musiał wypić ok. 8 butelek zwykłego soku, wody lub brudnej wody, co negatywnie wpłynie na jego zapasy jedzenia. Możliwe, że miał sok z zlotej marchwi lub arbuza, to w takim razie musiałby wypić 2 butelki takiego soku.
Gracz A jeżeli chce wrócić, to musi mieć te same zapasy. Brudna woda jet prawie wszędzie, co nie spowoduje mu problemu z piciem, ale za to z jedzeniem będą problemy. Ale gracz A po coś tam poszedł nie? Doliczmy do tego jakiś czas kopania i wyjdzie nieciekawy wynik. Bogatsi gracze będą traktowali ten mechanizm jako kula u nogi,ale mniejsi będą mocniej cierpieli.

Wspomnę jeszcze to, że początkowy gracz ma 20 minut na skołowanie cobbla, piachu i opał, by zrobić butelkę. No i oczywiście dobrze by było jakby wiedział, że musi to zrobić i to dość szybko.

Propozycja:
- Przedłużyć czas do 2 lub 3 minkraftowych dób (40 min/ 1h). Ten czas powinien pozwolić nowym na dotarcie do wody, doświadczonym na nie denerwowanie się, że muszą cały czas łazić za kolejnymi butelkami soczku, a wyprawy byłyby mniej wymagające po tym względem.
- Możliwość nadpicia. Miałoby to swoje efekty np. weakness, ale postać miałaby w "sobie" więcej zamagazynowanej wody.
- Buff napoi. Woda i soki dawałyby 30% nawodnienia, sok jabłkowy 50%. "złote" soki nie miałyby różnicy, lecz sok z złotej marchwi powinien raczej mieć Speed II.

 I tyle. Jak coś jeszcze wpadnie do głowy to dam oczywiście znać :)


  


Wiadomości w tym wątku
[v2.2.1] Dodanie systemu pragnienia? - przez Libter - 25.04.2017, 20:57
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez Norbi - 25.04.2017, 21:06
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez wilk - 25.04.2017, 21:10
[v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez grzybg84 - 25.04.2017, 22:25
[v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez grzybg84 - 25.04.2017, 22:38
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez LGNN - 26.04.2017, 06:04
[v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez grzybg84 - 26.04.2017, 09:14
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez DoreK - 26.04.2017, 12:40
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez Atukam72 - 26.04.2017, 13:01
[v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez grzybg84 - 26.04.2017, 13:28
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez Jqmey - 26.04.2017, 14:14
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez piesm - 16.06.2017, 18:16
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez piesm - 18.06.2017, 18:59
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez Norbi - 18.06.2017, 19:13
RE: [v2.2] Dodanie systemu pragnienia? - przez piesm - 18.06.2017, 22:59



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości