25.04.2017, 20:57
Po znienawidzonym systemie wagi pora na kolejne utrudnienie nawiązujące do realizmu - system pragnienia, na easy.fCraft.pl oczywiście go nie będzie.
Mechanika dosyć prosta:
Zapraszam do dyskusji i głosowania w ankiecie
Mechanika dosyć prosta:
- Na pasku bocznym wyświetlana jest wartość "Nawodnienie" o zakresie od 0 do 100%.
- Utrata nawodnienia w zwykłym świecie zajmie Minecraftową dobę - odpowiada to spadkom o 1% co 12 sekund, w netherze będzie to pół doby, a w endzie trzy czwarte.
- Poniżej 50% nawodnienia zaczynają się drobne negatywne efekty aż do 0% gdzie dążą do szybkiej śmierci gracza.
- Pragnienie zaspokoić można za pomocą brudnej wody butelkowanej (20%) skutkującej krótkim efektem zatrucia pokarmowego, wody butelkowanej przegotowanej w piecyku (20%) lub sokami tworzonymi z butelki, owocu lub warzywa i cukru: arbuzowy (20%), buraczany (20%), marchewkowy (20%), jabłkowy (30%), ze złotej marchewki (100% + efekt szybkości), ze złotego arbuza (100% + efekt szybkości).
Zapraszam do dyskusji i głosowania w ankiecie