24.04.2017, 18:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.04.2017, 18:27 przez NoobLenny.
Powód edycji: zamiast 7:30 jest 7(emoji)0, poprawiam by było 7.30
)
Również będzie wolna od pigmanów. Bramy moboszczelne odpadają, koń przez to nie przejdzie. Koniostrada będzie mieć 2 pasy w obie strony, wytyczony chodnik obok i całkowity zakaz ruchu pieszych. Wiem, dziwnie to brzmi - chodnik będzie obok koniostrady, ale grubość muru (dwa bloki) dzieli go.
[spoiler]Jeżeli oznakowanie to "dobry pomysł", może dorzucisz wełny? [/spoiler]
Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy).
[spoiler]Jestem pewien jednej rzeczy - osłów będzie jak na A2 tirów ok. 7.30 pod Poznaniem xD[/spoiler]
[spoiler]Jeżeli oznakowanie to "dobry pomysł", może dorzucisz wełny? [/spoiler]
(24.04.2017, 17:55)Norbi napisał(a): te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem
Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy).
[spoiler]Jestem pewien jednej rzeczy - osłów będzie jak na A2 tirów ok. 7.30 pod Poznaniem xD[/spoiler]