Coming Soon ™

Strefa wolna od pigmanów
#5
Również będzie wolna od pigmanów. Bramy moboszczelne odpadają, koń przez to nie przejdzie. Koniostrada będzie mieć 2 pasy w obie strony, wytyczony chodnik obok i całkowity zakaz ruchu pieszych. Wiem, dziwnie to brzmi - chodnik będzie obok koniostrady, ale grubość muru (dwa bloki) dzieli go.
[spoiler]Jeżeli oznakowanie to "dobry pomysł", może dorzucisz wełny? :3[/spoiler]

(24.04.2017, 17:55)Norbi napisał(a): te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem


Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy).
[spoiler]Jestem pewien jednej rzeczy - osłów będzie jak na A2 tirów ok. 7.30 pod Poznaniem xD[/spoiler]


Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku
Strefa wolna od pigmanów - przez Libter - 27.03.2017, 11:35
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez NoobLenny - 24.04.2017, 16:10
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez Norbi - 24.04.2017, 17:55
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez Libter - 24.04.2017, 17:58
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez NoobLenny - 24.04.2017, 18:19
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez Jqmey - 24.04.2017, 18:46
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez matiut2 - 24.04.2017, 19:01
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez NoobLenny - 24.04.2017, 19:35
RE: Strefa wolna od pigmanów - przez Jqmey - 29.05.2017, 07:00



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości