Strefa wolna od pigmanów - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8) +--- Dział: Sklepy, miasta i transport (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=9) +---- Dział: Transport (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=34) +---- Wątek: Strefa wolna od pigmanów (/showthread.php?tid=394) |
Strefa wolna od pigmanów - Libter - 27.03.2017 Ze względu na liczne ataki wrogo nastawionych pigmanów na graczy korzystających ze sklepów w Netherze na bazie dróg @Norbi i za jego zgodą zostały utworzone bezpieczne tunele wolne od pigmanów. Na krańcach tuneli znajdują się bramy moboszczelne pozwalające przejść wyłącznie graczom: Dodatkowo w obrębie tuneli można natrafić na dwa warsztaty od @Jqmey obok minisklepów z miksturami ognia: Więcej screenów: [spoiler] [/spoiler] RE: Strefa wolna od pigmanów - NoobLenny - 24.04.2017 A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą? (niedaleko Twojego portalu utworzę węzeł i pod tym powstanie trasa) [spoiler]To tylko plan, czekam na odpowiedź[spoiler]Możesz też doradzić inną lokalizację węzła [/spoiler][/spoiler] RE: Strefa wolna od pigmanów - Norbi - 24.04.2017 (24.04.2017, 16:10)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą?Jqmey już mówił - te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem. Daj sobie spokój. RE: Strefa wolna od pigmanów - Libter - 24.04.2017 (24.04.2017, 16:10)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą?Jeśli koniostrada również będzie wolna od pigmanów to można dołączyć całkowicie, a w przeciwnym wypadku przez bramę moboszczelną. RE: Strefa wolna od pigmanów - NoobLenny - 24.04.2017 Również będzie wolna od pigmanów. Bramy moboszczelne odpadają, koń przez to nie przejdzie. Koniostrada będzie mieć 2 pasy w obie strony, wytyczony chodnik obok i całkowity zakaz ruchu pieszych. Wiem, dziwnie to brzmi - chodnik będzie obok koniostrady, ale grubość muru (dwa bloki) dzieli go. [spoiler]Jeżeli oznakowanie to "dobry pomysł", może dorzucisz wełny? [/spoiler] (24.04.2017, 17:55)Norbi napisał(a): te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy). [spoiler]Jestem pewien jednej rzeczy - osłów będzie jak na A2 tirów ok. 7.30 pod Poznaniem xD[/spoiler] RE: Strefa wolna od pigmanów - Jqmey - 24.04.2017 (24.04.2017, 18:19)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy). Nie wiem skąd ty te teorie bierzesz, nikt koniem przez nether nie podróżuje i budowa koniostrady mija się z celem. RE: Strefa wolna od pigmanów - matiut2 - 24.04.2017 A tu byś się ździwił @Jqmey ja próbowałem podróżować osłem kiepsko to wyszło biedny osioł prawie zdechł RE: Strefa wolna od pigmanów - NoobLenny - 24.04.2017 (24.04.2017, 18:46)Jqmey napisał(a): Nie wiem skąd ty te teorie bierzesz, nikt koniem przez nether nie podróżuje i budowa koniostrady mija się z celem. Już ja wiem co ty chcesz zrobić [spoiler]Zbudować bez żadnych zezwoleń koniostradę[/spoiler] RE: Strefa wolna od pigmanów - Jqmey - 29.05.2017 Informacje nt. tunelów wolnych od pigmanów zostały przeniesione na wiki: tutaj. |