08.02.2017, 10:35
(07.02.2017, 15:06)RycerzJanek napisał(a): Przepraszam... Ale w minecrafcie nie ma normalnie losowego spawnu.... Kiedy umrzesz pojawisz się tam gdzie byłeś jak stworzyłes świat... Chyba że coś zmienili z tym... Ale mi nic o tym nie wiadomoZgadza się, jednak w Minecrafcie spawn jest dzikim i niebezpiecznym miejscem. W przypadku serwera losowy spawn w nieznanym miejscu jest najbardziej zbliżony do tej koncepcji.
(07.02.2017, 21:41)RycerzJanek napisał(a): Co z tego że to survival? Tym bardziej musi być spawn zrobionyZ survivalu prawie nic nie wynika, a tym bardziej budowla serwerowa zwana spawnem.
(07.02.2017, 21:41)RycerzJanek napisał(a): Spawn o którym myślę miałby wyjście pośrednie... Czyli losowe tp... I byłby ogrodzony od wszystkiego jakąś barierą.I wtedy pojawianie się "powyżej 2000 kratek od domu" już nie przeszkadza?
(08.02.2017, 10:16)RycerzJanek napisał(a): Przynajmniej bym ja (i pewnie niektórzy gracze) nie dedał od chwili kiedy wbiją na serwer...Spawn tylko przesunie moment śmierci w czasie. Prędzej czy później gracz znajdzie się poza nim i będzie musiał przeżyć.
(08.02.2017, 10:16)RycerzJanek napisał(a): Mam pytanie... czy wy zawsze znajdziecie kontre na moją kontre?Na tym polega dyskusja.
Serwer ma swoje założenia dzięki którym jest fCraftem i wyróżnia się spośród innych serwerów. Spawn na głównej mapie łamałby dwa z nich:
- Serwer nie tworzy żadnych budowli, nie posiada żadnych cuboidów - mapę tworzą gracze.
- Teleportacja nie może być używana w rozgrywce. (Zakładając, że teleportacja z mapy do spawnu byłaby możliwa bez śmierci za pomocą komendy co powodowałoby inne naruszenia jak np. wymiany towarów na spawnie.)