27.01.2017, 10:50
Pora na moją wypowiedź, zwłaszcza że to prawdopodobnie nie ostatni temat poruszający kwestię globalnego PvP
Serwer ma swoje założenia, które raczej nie ulegną zmianie - po prostu uważam, że potrzebny jest chociaż jeden "serwer [naprawdę] wolnościowy". Jednym z najważniejszych założeń serwera jest silne prawo własności obejmujące nie tylko nieruchomości gracza, ale także przede wszystkim jego postać w grze wraz z całym ekwipunkiem.
Pomijając techniczne możliwości realizacji takiej propozycji (sporo czasu na tworzenie i testowanie takiego systemu) możliwość zabijania graczy bez ich zgody nawet po ukaraniu czaszką nie przejdzie.
Serwer ma swoje założenia, które raczej nie ulegną zmianie - po prostu uważam, że potrzebny jest chociaż jeden "serwer [naprawdę] wolnościowy". Jednym z najważniejszych założeń serwera jest silne prawo własności obejmujące nie tylko nieruchomości gracza, ale także przede wszystkim jego postać w grze wraz z całym ekwipunkiem.
Pomijając techniczne możliwości realizacji takiej propozycji (sporo czasu na tworzenie i testowanie takiego systemu) możliwość zabijania graczy bez ich zgody nawet po ukaraniu czaszką nie przejdzie.
(17.12.2016, 15:54)Libter napisał(a): §3. Ochrona własności
- W skład majątku gracza wchodzą:
- postać w grze i jej punkty życia,
- dobra niczyje pozyskane w zgodzie z §2.1-§2.2,
- dobra zdobyte w wyniku wymiany z innymi graczami,
- dobra pozyskane z posiadanego majątku w zgodzie z §2.3.
- Zabronione jest naruszanie majątku bez zgody posiadacza.