Coming Soon ™

Ankieta: Czy jesteś za tym systemem PvP?
Jak Najbardziej Tak.
37.50%
12 37.50%
Tak, jeśli będą ścisłe regulacje i wyższe kary.
6.25%
2 6.25%
Nie / Aktualny system jest dobry.
43.75%
14 43.75%
Wolę czyste PvP.
9.38%
3 9.38%
Nie mam zdania.
3.13%
1 3.13%
Razem 32 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v3] Modernizacja trybu PvP
#1
Witam,
chciałbym przedstawić moją propozycję co do PvP, która może się okazać interesująca dla naszego serwera. Myślę, że po zwiększeniu borderów mapy, takie rozwiązanie będzie ciekawe dla obu stron potencjalnych konfliktów.

System ten polegałby na systemie Czaszek z Tibii. Osobiście uważam, że w tej grze najlepiej jest rozwiązany problem z maniakami PvP, którzy by zabijali każdego kogo popadnie.

Zatem po kolei (będę to opisywał jak to wygląda w wyżej wymienionej grze):

Na inicjatora walki nakładana jest czaszka. Czaszka ta powoduje, że ukarany nie może wchodzić na safe zone'y, nie może wylogować się na określony czas oraz może zostać zaatakowany przez inne osoby nie tylko bez żadnych konsekwencji w postaci czaszki oraz może zostać zaatakowany w każdym miejscu.

Pierwszą czaszką, która jest nałożona, jest czaszka Biała - ona sama znika po krótkim czasie i może być zdjęta poprzez śmierć ukaranej osoby. Czas istnienia czaszki na ukaranaego zależy od występku - czy innego gracza zaatakował czy go zabił. Czas oczekiwania zniknięcia czaszki resetuje się od początku z każdym zabójstwem. Przypominam, że nie może przez ten czas wchodzić na safe zone'y i się wylogować (bezpiecznie),  a inni gracze mogę go zabić bez jakiejkolwiek kary. Wyjątkiem safe zone na jakie może wchodzić ukarany gracz, to cuboidy, na których jest wpisany.

Drugą czaszką jest czaszka Czerwona. Ta czaszka nakłada się z czaszką białą. Czerwona czaszka powoduje, że istnieje znacznie dłuższy czas, otrzymanie jej na początku karze tymczasowym banem (na uspokojenie gracza :> ). Ta czaszka nakłada karę w postaci możliwości bycia zaatakowanym przez każdą osobę bez konsekwencji, w każdym miejscu. Czaszka znika jedynie poprzez odczekanie określonego czasu. W Tibii jest to nawet parę dni. Osoba z tylko czerwoną czaszką może się bezpiecznie wylogować i wchodzić na safe zone. @Edit Czaszka czerwona i biała są od siebie niezależne - czerwona czaszka może istnieć bez białej i na odwrót.

Dodatkowe dane dot. czerwonej czaszki:
Limit zabójstw - 5
Okres do przekroczenia limitu - 2 dni

Kary czasowe:
biała czaszka (atak gracza) - 3 minuty
biała czaszka (zabicie gracza) - 15 minut
czerwona czaszka - 3 dni

Uwagi: Jest to tylko moja propozycja, bazując na ustawieniach w Tibii. Możliwe, że w MC te kary mogą być krótsze/dłuższe. 

Pytania:

Co z kwestią z istniejącym pvp?
Nie koligują się, ponieważ aktualny tryb pozwalałby na zabijanie bez otrzymania czaszki. Tryb włączonego pvp można nazwać w sumie jako "party pvp".

Załóżmy taką sytuacje - Gracz z czaszką przechodzi przez portal do netheru, potem wraca przez inny portal, przez co utknął w czyimś cuboidzie. Koleś jest zablokowany w cudzym terenie. Co w związku z tym?
Nie trzeba było zabijać ludzi. Zostało by mu wtedy się modlić, żeby właściciel nie wrócił, dopóki jego czaszka nie zniknie.

Co się stanie z graczem, który zrobił limit zabójstw, ale jest ścigany przez inne osoby, i boi się, że jak ich zaatakuje, to dostanie bana?
Dobre pytanie: W tej sytuacji mogą być 2 wyjścia.
- Zabicie inicjatora nigdy nie wlicza się w pulę zabójstw (nawet kiedy inicjatorem jest ofiara, a targetem jest jego zabójca).
- Niech spier*ala jak najdalej (sry, musiałem xd).

Czy powinny zaliczać się zabójstwa jednej osoby?
Nie. Pula dostępnych zabójstw powinna dotyczyć tylko w zabójstwie kilku graczy. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że właściciele domostw mogą pozbyć się niechcianych gości.

Czy gracz z czaszką mógłby zabić kogoś na safe zone?
Tylko inicjatora i tylko na swoim cuboidzie.

Tyle ode mnie. Proszę o opinie i propozycje ewentualnych zmian w moim planie.

P.S.
I tak prawie wszystko zależy od Libtera, bo trzeba było to wszystko napisać ;)


  


Wiadomości w tym wątku
[v3] Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 24.01.2017, 17:49
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 24.01.2017, 18:09
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 24.01.2017, 18:14
RE: Modernizacja trybu PvP - przez jahumen - 24.01.2017, 19:15
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 24.01.2017, 19:54
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Norbi - 24.01.2017, 20:57
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 24.01.2017, 21:00
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Lavard - 25.01.2017, 13:40
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 25.01.2017, 14:47
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Alchoni_ - 26.01.2017, 22:26
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 27.01.2017, 09:37
RE: Modernizacja trybu PvP - przez jahumen - 27.01.2017, 10:05
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 27.01.2017, 10:17
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 27.01.2017, 10:50
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 27.01.2017, 11:45
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 27.01.2017, 13:14
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 27.01.2017, 14:54
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 17.02.2017, 21:22
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Atukam72 - 17.02.2017, 21:55
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 17.02.2017, 22:21
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Janek222 - 18.02.2017, 12:28
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 18.02.2017, 12:44
RE: Modernizacja trybu PvP - przez Libter - 08.07.2017, 15:05



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości