16.08.2017, 18:07
Po kilku dniach od ostatniej aktualizacji pora na największą nowelizację systemu pragnienia uwzględniając wiele propozycji od użytkowników. Przewidywane zmiany:
- Czas od 100% do 0% nawodnienia wynosi teraz 40 zamiast 20 minut o ile nie wpływają na to inne czynniki o czym dalej.
- W zwykłym świecie spadek nawodnienia zależny jest od bycia wystawionym na słońce i pory dnia, wpływ ten jest najbardziej odczuwalny w ciepłych (sawanna, wyspa grzybowa) i gorących (pustynia, dżungla, mesa) biomach. Dla porównania na pustyni w samo południe nawodnienie spada szybciej niż w netherze za to w nocy dwa razy wolniej niż w piekielnym świecie.
- W netherze spadek jest dwukrotnie szybszy, a w endzie półtora raza szybszy niż zwykle.
- Aby zniwelować spadek w gorących i ciepłych biomach oraz netherze do zwykłego poziomu wystarczy pić od czasu do czasu napoje z lodem, aktywność tego efektu będzie wyświetlana na pasku bocznym.
- Picie napojów ponad 100% (nie dotyczy wody nieprzegotowanej) skutkować będzie nadwyżką nawodnienia aż do 125%.
- Soki luksusowe zostaną usunięte natomiast pojawi się kilka nowych napojów: sok dyniowy (15%), chłodne kakao (15%) oraz napojów alkoholowych: piwo (25%), cydr (20%), wino (9%), wódka (3%) z efektami wg. propozycji @Atukam72. Jak można zauważyć ze względu na dwukrotne przedłużenie czasu spadku nawodnienia napoje również dwukrotnie słabiej nawadniają pod względem procentowym.
- Negatywne efekty związane ze spadkiem nawodnienia zostaną znacząco zaktualizowane, pojawią się także nowe związane z nadużyciem alkoholu oraz piciem "wody z jeziora" - wszystko to musicie odkryć już sami