Coming Soon ™

Nadchodzi Upojna Aktualizacja (v2.2.8)
#1
[Obrazek: 2.2.8.png]

Po kilku dniach od ostatniej aktualizacji pora na największą nowelizację systemu pragnienia uwzględniając wiele propozycji od użytkowników. Przewidywane zmiany:
  • Czas od 100% do 0% nawodnienia wynosi teraz 40 zamiast 20 minut o ile nie wpływają na to inne czynniki o czym dalej.
  • W zwykłym świecie spadek nawodnienia zależny jest od bycia wystawionym na słońce i pory dnia, wpływ ten jest najbardziej odczuwalny w ciepłych (sawanna, wyspa grzybowa) i gorących (pustynia, dżungla, mesa) biomach. Dla porównania na pustyni w samo południe nawodnienie spada szybciej niż w netherze za to w nocy dwa razy wolniej niż w piekielnym świecie.
  • W netherze spadek jest dwukrotnie szybszy, a w endzie półtora raza szybszy niż zwykle. 
  • Aby zniwelować spadek w gorących i ciepłych biomach oraz netherze do zwykłego poziomu wystarczy pić od czasu do czasu napoje z lodem, aktywność tego efektu będzie wyświetlana na pasku bocznym.
  • Picie napojów ponad 100% (nie dotyczy wody nieprzegotowanej) skutkować będzie nadwyżką nawodnienia aż do 125%.
  • Soki luksusowe zostaną usunięte natomiast pojawi się kilka nowych napojów: sok dyniowy (15%), chłodne kakao (15%) oraz napojów alkoholowych: piwo (25%), cydr (20%), wino (9%), wódka (3%) z efektami wg. propozycji @Atukam72. Jak można zauważyć ze względu na dwukrotne przedłużenie czasu spadku nawodnienia napoje również dwukrotnie słabiej nawadniają pod względem procentowym.
  • Negatywne efekty związane ze spadkiem nawodnienia zostaną znacząco zaktualizowane, pojawią się także nowe związane z nadużyciem alkoholu oraz piciem "wody z jeziora" - wszystko to musicie odkryć już sami :>


#2
Dotychczas wytworzona woda przegotowana nie będzie mogła być użyta do craftingu napojów po wprowadzeniu aktualizacji - zalecam przerobienie jej na napoje już teraz, a po aktualizacji będzie można ją wypić z zachowaniem odnawiania nawodnienia.


#3
O nie, nerf wody z jeziora  ;-;

Wprowadziłbym też,  że w zimnych biomach napój (np  jeśli trzymamy go w ręce)  może się zamienić (jakiś mały %) w napój z lodem


#4
(16.08.2017, 19:06)aztk napisał(a): O nie, nerf wody z jeziora  ;-;
*wody z kałuży Kappa Wreszcie skończy się omijanie systemu pragnienia tym sposobem.

(16.08.2017, 19:06)aztk napisał(a): Wprowadziłbym też,  że w zimnych biomach napój (np  jeśli trzymamy go w ręce)  może się zamienić (jakiś mały %) w napój z lodem
Naciągane, woda trzymana w ciepłej ręce nie zamarznie i dodatkowo po wprowadzeniu tego napoje z lodem w gorących biomach powinny się zmieniać w zwykłe :P


#5
Ehhh te słońce na pustyni troszkę mnie przeraża  :( Może dodatkowo jakiś turban ?


[Obrazek: tumblr_n7806e8kmh1tcdb79o1_500.gif]
#6
(17.08.2017, 00:21)bajloooo napisał(a): Ehhh te słońce na pustyni troszkę mnie przeraża  :( Może dodatkowo jakiś turban ?
Napoje z lodem i nic więcej nie trzeba :>


#7
XD nie chce się czepiać ale w propozycji chodziło mi o gorące kakao Gruchacz


#8
@libter dodaj lodówkę i po problemie z tymi napojami z lodem  Kappa

Zobaczymy, czy ktoś w ogóle będzie je robił, to co podałem ułatwiłoby ich pozyskiwanie osobom,  które mają blisko do biomów zimowych.

A ręka nie musi być ciepła, jeśli nie masz na sobie skórzanej zbroi może być zimna. Może to też dotyczyć całego inventory, tylko żeby nie było że lagi   Kappa 


#9
E heh czemu akurat mesa ? na mesie plateu f są drzewa i źródła wody  :V

Jeżeli na mesie plateu f gdzie są źródła wody i drzewa to coś mi sie nie zgadza ^^


#10
(17.08.2017, 08:21)MikiCreator napisał(a): E heh czemu akurat mesa ? na mesie plateu f są drzewa i źródła wody  :V

Jeżeli na mesie plateu f gdzie są źródła wody i drzewa to coś mi sie nie zgadza ^^
Mesa jest biomem gorącym - to skalista pustynia. W dżungli też są źródła wody i masy roślinności, a nie wyklucza to wysokiej temperatury.


#11
czyli będzie spadać tak jak na pustyni  :V


#12
(17.08.2017, 08:46)MikiCreator napisał(a): czyli będzie spadać tak jak na pustyni  :V
Tak. Przypominam przy tym, że większy spadek jest tylko w dzień i tylko jeśli jesteś wystawiony na słońce (w jaskini nie działa).


#13
Czy trochę słabiej :V bo już mam te efekty ale moim zdaniem skoro tam jest woda i rośliny to nawodnienie na mesie plateu f savannie i tych biomach powinno spadać chociaż trochę wolniej niż na pustyni

To czemu nie mogę w moim domu bić np. golema ?


#14
kiedy na wiki pojawią się recepty?


#15
(17.08.2017, 11:29)Pohevaki napisał(a): kiedy na wiki pojawią się recepty?
Pewnie niedługo zaktualizuję artykuł, ale przypominam że każdy może to zrobić na podstawie zmian opisanych w tym temacie oraz poszczególnych propozycjach oznaczonych jako zrealizowane w tej wersji.


#16
A... co z przepalaniem wody?

Szybciej, bo my tu giniemy XD Poza tym negatywne efekty poniżej 60% to lekka przesada...


#17
(17.08.2017, 11:48)Pohevaki napisał(a): A... co z przepalaniem wody?
Naprawione.

(17.08.2017, 11:48)Pohevaki napisał(a): Szybciej, bo my tu giniemy XD Poza tym negatywne efekty poniżej 60% to lekka przesada...
Wcześniej były poniżej 50%, a przypomnę że gdy nawodnienie spada dwa razy wolniej to 60% w nowym systemie jest jak 20% w starym - czytać i rozumieć, a narzekać dopiero na końcu :P


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości