System pragnienia działa już na serwerze od niemal trzech tygodni i poza garstką uciekinierów na izi przyjął się całkiem dobrze
Tym samym proponuję zmianę założenia specyficznego dla fCraft.pl z:
[fI.2] System wagi jest ważną częścią serwera, nie będzie usuwany ani zbytnio rozluźniany.
na
[fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera, nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane.
10.07.2017, 10:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2017, 10:55 przez DoreK.)
Cytat: poza garstką uciekinierów na izi
Nie tylko na izi - nie którzy uciekli chyba daleko od fC :\
ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!
Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta
X.
(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta
X.
Chyba już się opamiętał , skoro pyta się jakim cudem na klonkurencji jest tyle osób na 1.12 :\
(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta W v2.2.1 po wdrożeniu był nieco źle wykonany, ale znośny. Kilka dni później w v2.2.2 i v2.2.2.1 dzięki komendzie /stackuj oraz wpływie jedzenia jest już całkowicie dobry, a po wdrożeniu kilku propozycji ( [1], [2], [3]) będzie jeszcze lepszy.
Dodatkowo po wejściu zmiany założenia w życie system pragnienia będzie już praktycznie nieusuwalny, więc warto zaproponować poprawki lub po prostu przystosować się do kierunku realistycznych utrudnień w którym podąża serwer
10.07.2017, 14:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2017, 14:20 przez Xanth.)
Wiesz, jakbym chciał realistyczną grę, to mam dużo lepszą z grafiką 3D w najwyższej możliwej rozdzielczości. Nazywa się IRL. Do gry komputerowej siadam, żeby się odstresować i odpocząć, a nie po to, żeby naśladować życie, które mam obok
No, ale jak uważasz. 15 lat temu prowadziłem własny serwer Ultimy Online i też zachciało mi się urealniać. Skończyło się zamknięciem serwera z braku graczy
X.
Fcraftowi to nie grozi zawsze kilku zostanie :d
10.07.2017, 16:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2017, 16:31 przez Janek222.)
Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami
Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował
(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami Dlatego jakość rozgrywki ważniejsza od liczby graczy.
(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował Serwer to nie tylko Minecraft (który zresztą nie jest dostosowany nawet pod multiplayer na vanilli z kilkunastoma graczami) i ma swoją mechanikę.
Prawda.a spoko nawodnienia to uważam że w podróże się nie przydaje a piasek zaczyna być cenny oraz to że czasem surowa woda przyprawia mnie O głód
[spoiler]
[/spoiler]
(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a): Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!
Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...
X.
System pragnienia jest słaby.
Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.
(12.07.2017, 08:03)matiut2 napisał(a): Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.
Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość
Villagers are love, villagers are life
(12.07.2017, 08:19)Janek222 napisał(a): Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.
(12.07.2017, 08:30)Libter napisał(a): Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.
W dzisiejszych czasach wytrwałych ze świecą szukać, widać po liczbie graczy
Villagers are love, villagers are life
Zaliczamy się do nich :d po prostu serwer dba o reputację i nie pozwala nie dojrzałym graczom psuć społeczności poprzez sortowanie na podstawie charakteru i wytrwałości.
(11.07.2017, 17:25)Xanth napisał(a): (10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a): Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!
Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...
X.
Też uważam że nie powinno nazywać się klonkurencją, ale libter zamiast tam pograć choć trochę to zmyśla głupoty i wprowadza w błąd :\\\
Zmiana założenia nastąpi w v2.2.5.
|