[v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia (/showthread.php?tid=919)



[v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017

System pragnienia działa już na serwerze od niemal trzech tygodni i poza garstką uciekinierów na izi przyjął się całkiem dobrze :>

Tym samym proponuję zmianę założenia specyficznego dla fCraft.pl z:
[fI.2] System wagi jest ważną częścią serwera, nie będzie usuwany ani zbytnio rozluźniany.
na
[fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera, nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 10.07.2017

Cytat: poza garstką uciekinierów na izi
Nie tylko na izi - nie którzy uciekli chyba daleko od fC :\
ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!



RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 10.07.2017

Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)

X.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 10.07.2017

(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)

X.

Chyba już się opamiętał, skoro pyta się jakim cudem na klonkurencji jest tyle osób na 1.12 :\


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017

(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)
W v2.2.1 po wdrożeniu był nieco źle wykonany, ale znośny. Kilka dni później w v2.2.2 i v2.2.2.1 dzięki komendzie /stackuj oraz wpływie jedzenia jest już całkowicie dobry, a po wdrożeniu kilku propozycji ([1], [2], [3]) będzie jeszcze lepszy.

Dodatkowo po wejściu zmiany założenia w życie system pragnienia będzie już praktycznie nieusuwalny, więc warto zaproponować poprawki lub po prostu przystosować się do kierunku realistycznych utrudnień w którym podąża serwer ;)


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 10.07.2017

Wiesz, jakbym chciał realistyczną grę, to mam dużo lepszą z grafiką 3D w najwyższej możliwej rozdzielczości. Nazywa się IRL. Do gry komputerowej siadam, żeby się odstresować i odpocząć, a nie po to, żeby naśladować życie, które mam obok ;)

No, ale jak uważasz. 15 lat temu prowadziłem własny serwer Ultimy Online i też zachciało mi się urealniać. Skończyło się zamknięciem serwera z braku graczy ;)

X.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 10.07.2017

Fcraftowi to nie grozi zawsze kilku zostanie :d


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 10.07.2017

Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami :/
Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował :V


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017

(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami :/
Dlatego jakość rozgrywki ważniejsza od liczby graczy.


(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował :V
Serwer to nie tylko Minecraft (który zresztą nie jest dostosowany nawet pod multiplayer na vanilli z kilkunastoma graczami) i ma swoją mechanikę.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - NORXND - 11.07.2017

Prawda.a spoko nawodnienia to uważam że w podróże się nie przydaje a piasek zaczyna być cenny oraz to że czasem surowa woda przyprawia mnie O głód


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 11.07.2017

(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):
Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!

Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...

X.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - scrablord - 11.07.2017

System pragnienia jest słaby.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 12.07.2017

Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 12.07.2017

(12.07.2017, 08:03)matiut2 napisał(a): Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.

Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość :P


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 12.07.2017

(12.07.2017, 08:19)Janek222 napisał(a): Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość :P
Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 12.07.2017

(12.07.2017, 08:30)Libter napisał(a): Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.

W dzisiejszych czasach wytrwałych ze świecą szukać, widać po liczbie graczy Kappa


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 12.07.2017

Zaliczamy się do nich :d po prostu serwer dba o reputację i nie pozwala nie dojrzałym graczom psuć społeczności poprzez sortowanie na podstawie charakteru i wytrwałości.


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 12.07.2017

(11.07.2017, 17:25)Xanth napisał(a):
(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):
Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!

Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...

X.

Też uważam że nie powinno nazywać się klonkurencją, ale libter zamiast tam pograć choć trochę to zmyśla głupoty i wprowadza w błąd :\\\


RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 19.07.2017

Zmiana założenia nastąpi w v2.2.5.