[v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia (/showthread.php?tid=919) |
[v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017 System pragnienia działa już na serwerze od niemal trzech tygodni i poza garstką uciekinierów na izi przyjął się całkiem dobrze Tym samym proponuję zmianę założenia specyficznego dla fCraft.pl z: [fI.2] System wagi jest ważną częścią serwera, nie będzie usuwany ani zbytnio rozluźniany. na [fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera, nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 10.07.2017 Cytat: poza garstką uciekinierów na iziNie tylko na izi - nie którzy uciekli chyba daleko od fC :\ ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy! RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 10.07.2017 Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta X. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 10.07.2017 (10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta Chyba już się opamiętał, skoro pyta się jakim cudem na klonkurencji jest tyle osób na 1.12 :\ RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017 (10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamiętaW v2.2.1 po wdrożeniu był nieco źle wykonany, ale znośny. Kilka dni później w v2.2.2 i v2.2.2.1 dzięki komendzie /stackuj oraz wpływie jedzenia jest już całkowicie dobry, a po wdrożeniu kilku propozycji ([1], [2], [3]) będzie jeszcze lepszy. Dodatkowo po wejściu zmiany założenia w życie system pragnienia będzie już praktycznie nieusuwalny, więc warto zaproponować poprawki lub po prostu przystosować się do kierunku realistycznych utrudnień w którym podąża serwer RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 10.07.2017 Wiesz, jakbym chciał realistyczną grę, to mam dużo lepszą z grafiką 3D w najwyższej możliwej rozdzielczości. Nazywa się IRL. Do gry komputerowej siadam, żeby się odstresować i odpocząć, a nie po to, żeby naśladować życie, które mam obok No, ale jak uważasz. 15 lat temu prowadziłem własny serwer Ultimy Online i też zachciało mi się urealniać. Skończyło się zamknięciem serwera z braku graczy X. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 10.07.2017 Fcraftowi to nie grozi zawsze kilku zostanie :d RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 10.07.2017 Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 10.07.2017 (10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczamiDlatego jakość rozgrywki ważniejsza od liczby graczy. (10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodowałSerwer to nie tylko Minecraft (który zresztą nie jest dostosowany nawet pod multiplayer na vanilli z kilkunastoma graczami) i ma swoją mechanikę. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - NORXND - 11.07.2017 Prawda.a spoko nawodnienia to uważam że w podróże się nie przydaje a piasek zaczyna być cenny oraz to że czasem surowa woda przyprawia mnie O głód RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Xanth - 11.07.2017 (10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy! Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda... X. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - scrablord - 11.07.2017 System pragnienia jest słaby. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 12.07.2017 Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 12.07.2017 (12.07.2017, 08:03)matiut2 napisał(a): Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę. Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 12.07.2017 (12.07.2017, 08:19)Janek222 napisał(a): Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłośćZ resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Janek222 - 12.07.2017 (12.07.2017, 08:30)Libter napisał(a): Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb. W dzisiejszych czasach wytrwałych ze świecą szukać, widać po liczbie graczy RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - matiut2 - 12.07.2017 Zaliczamy się do nich :d po prostu serwer dba o reputację i nie pozwala nie dojrzałym graczom psuć społeczności poprzez sortowanie na podstawie charakteru i wytrwałości. RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - DoreK - 12.07.2017 (11.07.2017, 17:25)Xanth napisał(a):(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy! Też uważam że nie powinno nazywać się klonkurencją, ale libter zamiast tam pograć choć trochę to zmyśla głupoty i wprowadza w błąd :\\\ RE: Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia - Libter - 19.07.2017 Zmiana założenia nastąpi w v2.2.5. |