Kontynuacja wątku https://fcraft.pl/temat-cuboidy-czasowe-794 wraz z ankietą.
Proponuję zautomatyzować usuwanie cuboidów graczy, którzy: - są nieaktywni wg. regulaminu i jednocześnie
- różnica pomiędzy datą rozpoczęcia gry na serwerze, a ostatniego wejścia wynosi 3 dni.
Zapraszam do dyskusji i głosowania.
Widzę, że druga i trzecia opcja ankiety cieszy się większą popularnością: - @hedzik11, @jahumen, @Janek222, @JanekJaran, @MistrzKlocka, @Pohevaki, @Spitfire_x86 ile dni różnicy między datą dołączenia, a ostatniego wejścia proponujecie? Przypominam, że usuwane będą tylko cuboidy nieaktywnych graczy, więc trzydniowych budowli nieruszanych od miesiąca raczej nie będzie nikomu szkoda
- O podobną propozycję dni proszę także @blinky_7, @HaskellV, @Karlik, @Norbi i @sopher.
Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itd
(18.06.2017, 11:21)Norbi napisał(a): Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itd Konkrety?
Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie
(18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu.
(18.06.2017, 17:53)Libter napisał(a): (18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu.
Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturę
Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli.
(18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturę Nie mam nic przeciwko usuwania cuboidów trzydniowych i nieaktywnych graczy, odnosiłem się do bardziej ogólnego posta @blinky_7.
(18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli. Przeczytaj jeszcze raz pierwszego posta. Nie po trzech dniach tylko po trzydziestu (nieaktywność regulaminowa) i tylko w przypadku trzydniowych graczy.
Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone.
I czy nie jest jakiś ładny budynek który warto by było zostawić dla ozdoby
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(19.06.2017, 17:13)Norbi napisał(a): Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone. System ma być sprawny i automatyczny. Jak cuboid trzydniowego gracza, który nie pojawiał się od miesiąca może nie być opuszczony?
Chodziło mi bardziej, czy nie ma tam czegoś ciekawego :v
Propozycja zostaje zaakceptowana z terminem 3 dni ze względu na brak innych liczb w tej kwestii, cuboidy spełniające kryteria będą usuwane wraz z codziennymi restartami serwera.
Dodatkowo zostanie utworzony rejestr usuniętych cuboidów zawierający: - datę usunięcia,
- nazwę cuboida,
- nicki posiadaczy,
- nicki mieszkańców,
- współrzędne wierzchołków.
Prawdopodobnie pojawi się także API umożliwiające dostęp do wpisów rejestru po nazwie cuboida.
Propozycja zrealizowana w v2.2.3, API będzie już niedługo...
|