[v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 (/showthread.php?tid=805)



[v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Libter - 17.06.2017

Kontynuacja wątku https://fcraft.pl/temat-cuboidy-czasowe-794 wraz z ankietą.

Proponuję zautomatyzować usuwanie cuboidów graczy, którzy:
  • są nieaktywni wg. regulaminu i jednocześnie
  • różnica pomiędzy datą rozpoczęcia gry na serwerze, a ostatniego wejścia wynosi 3 dni.
Zapraszam do dyskusji i głosowania.


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017

Widzę, że druga i trzecia opcja ankiety cieszy się większą popularnością:
  • @hedzik11, @jahumen, @Janek222, @JanekJaran, @MistrzKlocka, @Pohevaki, @Spitfire_x86 ile dni różnicy między datą dołączenia, a ostatniego wejścia proponujecie? Przypominam, że usuwane będą tylko cuboidy nieaktywnych graczy, więc trzydniowych budowli nieruszanych od miesiąca raczej nie będzie nikomu szkoda :P
  • O podobną propozycję dni proszę także @blinky_7, @HaskellV, @Karlik, @Norbi i @sopher.



RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 18.06.2017

Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itd


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017

(18.06.2017, 11:21)Norbi napisał(a): Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itd
Konkrety?


RE: Cuboidy czasowe v2 - blinky_7 - 18.06.2017

Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017

(18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie
Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu.


RE: Cuboidy czasowe v2 - hedzik11 - 18.06.2017

(18.06.2017, 17:53)Libter napisał(a):
(18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.
mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie
Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu.

Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturę :V
Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli.


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017

(18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturę :V
Nie mam nic przeciwko usuwania cuboidów trzydniowych i nieaktywnych graczy, odnosiłem się do bardziej ogólnego posta @blinky_7.

(18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli.
Przeczytaj jeszcze raz pierwszego posta. Nie po trzech dniach tylko po trzydziestu (nieaktywność regulaminowa) i tylko w przypadku trzydniowych graczy.


RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 19.06.2017

Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone.


Cuboidy czasowe v2 - grzybg84 - 19.06.2017

I czy nie jest jakiś ładny budynek który warto by było zostawić dla ozdoby


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 19.06.2017

(19.06.2017, 17:13)Norbi napisał(a): Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone.
System ma być sprawny i automatyczny. Jak cuboid trzydniowego gracza, który nie pojawiał się od miesiąca może nie być opuszczony?


RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 19.06.2017

Chodziło mi bardziej, czy nie ma tam czegoś ciekawego :v


RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 25.06.2017

Propozycja zostaje zaakceptowana z terminem 3 dni ze względu na brak innych liczb w tej kwestii, cuboidy spełniające kryteria będą usuwane wraz z codziennymi restartami serwera.

Dodatkowo zostanie utworzony rejestr usuniętych cuboidów zawierający:
  • datę usunięcia,
  • nazwę cuboida,
  • nicki posiadaczy,
  • nicki mieszkańców,
  • współrzędne wierzchołków.
Prawdopodobnie pojawi się także API umożliwiające dostęp do wpisów rejestru po nazwie cuboida.


RE: [v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Libter - 30.06.2017

Propozycja zrealizowana w v2.2.3, API będzie już niedługo...