[v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 (/showthread.php?tid=805) |
[v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Libter - 17.06.2017 Kontynuacja wątku https://fcraft.pl/temat-cuboidy-czasowe-794 wraz z ankietą. Proponuję zautomatyzować usuwanie cuboidów graczy, którzy:
RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017 Widzę, że druga i trzecia opcja ankiety cieszy się większą popularnością:
RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 18.06.2017 Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itd RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017 (18.06.2017, 11:21)Norbi napisał(a): Ja proponuję zrobić jakiś algorytm który usuwa cuboid po sprawdzeniu statystyk, coś jako współczynnik aktywności. Patrzyłoby ile ma wykopanych i postawionych bloków, $ itdKonkrety? RE: Cuboidy czasowe v2 - blinky_7 - 18.06.2017 Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba. mod stawia tabliczkę z datą zmienia cuba na siebie i po sprawie RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017 (18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu. RE: Cuboidy czasowe v2 - hedzik11 - 18.06.2017 (18.06.2017, 17:53)Libter napisał(a):(18.06.2017, 17:49)blinky_7 napisał(a): Jeśli gracz jest nieaktywny 30 dni bez podania wcześniej przyczyny do moda to kasowanie cuba.Niektóre cuboidy nieaktywnych graczy są całkiem wartościowe - zwiększają estetykę lub stanowią infrastrukturę serwera i nie powinny podlegać kasowaniu. Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturę Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli. RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 18.06.2017 (18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Wątpię żeby 3-dniowy gracz poprawiał infrastrukturęNie mam nic przeciwko usuwania cuboidów trzydniowych i nieaktywnych graczy, odnosiłem się do bardziej ogólnego posta @blinky_7. (18.06.2017, 22:30)hedzik11 napisał(a): Myślę, że zasada usuwania cuboidów po 3 dniach powinna dotyczyć graczy, którzy grają mniej niż 2 tygodnie/mają mniej niż załóżmy 20h, gdyż po tym czasie gracze raczej już coś osiągnęli.Przeczytaj jeszcze raz pierwszego posta. Nie po trzech dniach tylko po trzydziestu (nieaktywność regulaminowa) i tylko w przypadku trzydniowych graczy. RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 19.06.2017 Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone. Cuboidy czasowe v2 - grzybg84 - 19.06.2017 I czy nie jest jakiś ładny budynek który warto by było zostawić dla ozdoby Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 19.06.2017 (19.06.2017, 17:13)Norbi napisał(a): Do systemu usuwania cuboidów po spełnieniu danych kryteriów proponuję zrobić funkcję, że aby cuboid został usunięty, to moderator musi potwierdzić, że cuboidy na prawdę są opuszczone.System ma być sprawny i automatyczny. Jak cuboid trzydniowego gracza, który nie pojawiał się od miesiąca może nie być opuszczony? RE: Cuboidy czasowe v2 - Norbi - 19.06.2017 Chodziło mi bardziej, czy nie ma tam czegoś ciekawego :v RE: Cuboidy czasowe v2 - Libter - 25.06.2017 Propozycja zostaje zaakceptowana z terminem 3 dni ze względu na brak innych liczb w tej kwestii, cuboidy spełniające kryteria będą usuwane wraz z codziennymi restartami serwera. Dodatkowo zostanie utworzony rejestr usuniętych cuboidów zawierający:
RE: [v2.2.3] Cuboidy czasowe v2 - Libter - 30.06.2017 Propozycja zrealizowana w v2.2.3, API będzie już niedługo... |