Od teraz czas malenia pragnienia z 100% do 0% będzie wynosić 40 minut (2 doby) zamiast jak dotychczas 20 minut (1 doba).
Możliwe efekty:
Głód
Słabość
Trucizna
Nudności
Oślepienie
Obumarcie
Zmęczenie górnicze
Zmniejszenie szybkości
Podkreślenie oznacza, że aktualny system zawiera ten efekt.
~~
60-100% (24-40 minut) -> brak efektów
40-59% (16-24 minut) -> zmęczenie górnicze, słabość
20-39% (8-16 minut) -> okresowe nudności, zmniejszenie szybkości
1-19% (24s;8 minut) -> 15%/6 minut, 5%/2 minuty -> spowolnienie X odgrywające chwilowe omdlenie, 9%/4 minut, 18%/8 minut -> oślepienie na 8 sekund i nasilone nudności*
0-1% (0s;24s) -> śmierć poprzez obumarcie
~~
"*" -> opcjonalne/do wyboru
Efekty z niższych stopni odwodnienia (np. te z 40-59%) przechodzą również na na wyższe (20-39%).
Picie nieprzegotowanej wody powoduje nudności na 2 sekundy raz na butelkę i wzmocniony & troszeczkę wydłużony efekt głodu.
Zbiorniki wodne są zwykle zanieczyszczone różnymi substancjami, więc można dać 5% szans na zatrucie II na okres 5 sekund.
Wszelkie wartości związane z pragnieniem (nie licząc luksusowych soków) będą podzielone przez 2.
Kilka skutków
- Czas spadania pragnienia ze 100% do 0% wynosi 40 minut zamiast 20 minut.
- Przy pełnym nawodnieniu będzie aż 16 minut spokoju zamiast 14 minut.
- Zakładając, że nie kopiemy/bijemy mobów mamy 24 minut spokoju.
- Zmniejszy ilość zgonów nowych graczy, którzy nie rozumieją jeszcze systemu pragnienia, a skutki uboczne spowodują, że zaczną się pytać graczy o to, co im dolega.
- System pragnienia dla jego zwolenników będzie sielanką - w końcu nie będą musieli prawie nic robić, jeśli raz na 16 minut wypiją 2-3 soczki.
- Efekty mogą być nie do zniesienia.
- Nie będzie już aż tak opłacalne picie nieprzegotowanej wody.
- Będzie trzeba przygotowywać lepsze środki nawodnienia.
- Górnicy i ludzie w expiarkach będą musieli lepiej przygotowywać się na długotrwałe czynności.
Przypomnienie dla wszystkich mających gdzieś zabawę z butelkami, ich przegotowywaniem, craftingiem soczków etc;
1 arbuz -> 1,5% nawodnienia wedle podzielenia produktów związanych z pragnieniem przez 2 https://wiki.fcraft.pl/Pragnienie
Możliwe efekty:
Głód
Słabość
Trucizna
Nudności
Oślepienie
Obumarcie
Zmęczenie górnicze
Zmniejszenie szybkości
Podkreślenie oznacza, że aktualny system zawiera ten efekt.
~~
60-100% (24-40 minut) -> brak efektów
40-59% (16-24 minut) -> zmęczenie górnicze, słabość
20-39% (8-16 minut) -> okresowe nudności, zmniejszenie szybkości
1-19% (24s;8 minut) -> 15%/6 minut, 5%/2 minuty -> spowolnienie X odgrywające chwilowe omdlenie, 9%/4 minut, 18%/8 minut -> oślepienie na 8 sekund i nasilone nudności*
0-1% (0s;24s) -> śmierć poprzez obumarcie
~~
"*" -> opcjonalne/do wyboru
Efekty z niższych stopni odwodnienia (np. te z 40-59%) przechodzą również na na wyższe (20-39%).
Picie nieprzegotowanej wody powoduje nudności na 2 sekundy raz na butelkę i wzmocniony & troszeczkę wydłużony efekt głodu.
Zbiorniki wodne są zwykle zanieczyszczone różnymi substancjami, więc można dać 5% szans na zatrucie II na okres 5 sekund.
Wszelkie wartości związane z pragnieniem (nie licząc luksusowych soków) będą podzielone przez 2.
Kilka skutków
- Czas spadania pragnienia ze 100% do 0% wynosi 40 minut zamiast 20 minut.
- Przy pełnym nawodnieniu będzie aż 16 minut spokoju zamiast 14 minut.
- Zakładając, że nie kopiemy/bijemy mobów mamy 24 minut spokoju.
- Zmniejszy ilość zgonów nowych graczy, którzy nie rozumieją jeszcze systemu pragnienia, a skutki uboczne spowodują, że zaczną się pytać graczy o to, co im dolega.
- System pragnienia dla jego zwolenników będzie sielanką - w końcu nie będą musieli prawie nic robić, jeśli raz na 16 minut wypiją 2-3 soczki.
- Efekty mogą być nie do zniesienia.
- Nie będzie już aż tak opłacalne picie nieprzegotowanej wody.
- Będzie trzeba przygotowywać lepsze środki nawodnienia.
- Górnicy i ludzie w expiarkach będą musieli lepiej przygotowywać się na długotrwałe czynności.
Przypomnienie dla wszystkich mających gdzieś zabawę z butelkami, ich przegotowywaniem, craftingiem soczków etc;
1 arbuz -> 1,5% nawodnienia wedle podzielenia produktów związanych z pragnieniem przez 2 https://wiki.fcraft.pl/Pragnienie