[v2.2.8] System pragnienia - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.2.8] System pragnienia (/showthread.php?tid=1121) |
[v2.2.8] System pragnienia - Deleted#1 - 14.08.2017 Od teraz czas malenia pragnienia z 100% do 0% będzie wynosić 40 minut (2 doby) zamiast jak dotychczas 20 minut (1 doba). Możliwe efekty: Głód Słabość Trucizna Nudności Oślepienie Obumarcie Zmęczenie górnicze Zmniejszenie szybkości Podkreślenie oznacza, że aktualny system zawiera ten efekt. ~~ 60-100% (24-40 minut) -> brak efektów 40-59% (16-24 minut) -> zmęczenie górnicze, słabość 20-39% (8-16 minut) -> okresowe nudności, zmniejszenie szybkości 1-19% (24s;8 minut) -> 15%/6 minut, 5%/2 minuty -> spowolnienie X odgrywające chwilowe omdlenie, 9%/4 minut, 18%/8 minut -> oślepienie na 8 sekund i nasilone nudności* 0-1% (0s;24s) -> śmierć poprzez obumarcie ~~ "*" -> opcjonalne/do wyboru Efekty z niższych stopni odwodnienia (np. te z 40-59%) przechodzą również na na wyższe (20-39%). Picie nieprzegotowanej wody powoduje nudności na 2 sekundy raz na butelkę i wzmocniony & troszeczkę wydłużony efekt głodu. Zbiorniki wodne są zwykle zanieczyszczone różnymi substancjami, więc można dać 5% szans na zatrucie II na okres 5 sekund. Wszelkie wartości związane z pragnieniem (nie licząc luksusowych soków) będą podzielone przez 2. Kilka skutków - Czas spadania pragnienia ze 100% do 0% wynosi 40 minut zamiast 20 minut. - Przy pełnym nawodnieniu będzie aż 16 minut spokoju zamiast 14 minut. - Zakładając, że nie kopiemy/bijemy mobów mamy 24 minut spokoju. - Zmniejszy ilość zgonów nowych graczy, którzy nie rozumieją jeszcze systemu pragnienia, a skutki uboczne spowodują, że zaczną się pytać graczy o to, co im dolega. - System pragnienia dla jego zwolenników będzie sielanką - w końcu nie będą musieli prawie nic robić, jeśli raz na 16 minut wypiją 2-3 soczki. - Efekty mogą być nie do zniesienia. - Nie będzie już aż tak opłacalne picie nieprzegotowanej wody. - Będzie trzeba przygotowywać lepsze środki nawodnienia. - Górnicy i ludzie w expiarkach będą musieli lepiej przygotowywać się na długotrwałe czynności. Przypomnienie dla wszystkich mających gdzieś zabawę z butelkami, ich przegotowywaniem, craftingiem soczków etc; 1 arbuz -> 1,5% nawodnienia wedle podzielenia produktów związanych z pragnieniem przez 2 https://wiki.fcraft.pl/Pragnienie RE: System pragnienia - Libter - 15.08.2017 Więc tak - akceptuję:
RE: System pragnienia - Ilidumb - 15.08.2017 (15.08.2017, 11:17)Libter napisał(a): Więc tak - akceptuję: 10% ? Come on! A na ile sekund? Trucizna I czy II? RE: System pragnienia - Libter - 15.08.2017 (15.08.2017, 13:30)Ilidumb napisał(a): 10% ? Come on!Powinno być 100% jako kara za niecne nadużywanie systemu pragnienia gdzie nieprzegotowana woda powinna być tylko tymczasowym napojem dla nowych. A reszta parametrów się jeszcze okaże. RE: [v2.2.8] System pragnienia - Libter - 17.08.2017 Propozycja zrealizowana w v2.2.8, więcej szczegółów: https://fcraft.pl/temat-nadchodzi-upojna-aktualizacja-v2-2-8-1143. |