Coming Soon ™

Ankieta: Czy propozycja powinna zostać zrealizowana?
Tak, na wszystkich serwerach.
46.15%
6 46.15%
Tak, ale tylko na łatwym.
15.38%
2 15.38%
Tak, ale tylko na normalnym.
7.69%
1 7.69%
Nie, na żadnym serwerze.
30.77%
4 30.77%
Razem 13 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Wyrzucanie z cuboida
#1
Witajcie. Dzisiaj wychodzę do was z pewną propozycją.

Problem.
Czasami Często zdarzają się sytuacje, w których jakiś natrętny gracz biega po twojej serwerowej posesji.
Po mimo próśb, nadal tam jest, a tobie przeszkadza. Nie chcesz zalewać go lawą, ani zabijać go w żaden inny sposób.


Proponowane rozwiązanie
Moja propozycja to wprowadzenie komendy /cuboid zablokuj. Co robiłaby taka komenda?
Blokowała by delikwentowi dostęp do cuboida, i tym samym dawała Ci święty spokój.
Po próbie wejścia na teren, na actionbarze gracza wyświetlałaby się wiadomość o tym, że jest zablokowany.
Wejść oczywiście by nie mógł.

Zapraszam do głosowania w ankiecie i wyrażania opinii w komentarzach  :)


#2
Ja jestem za jak najbardziej, można wtedy zablokować ludzi, ja mam takich sąsiadów, których trzeba zablokować.


#3
Zbyt duże ułatwienie jak na normalny serwer. Właściciel cuboida powinien potrafić nim zarządzić i pozbyć się niechcianego gościa. Rozwiązanie takiej sprawy komendą nie jest zbyt dobre. Na easy jak najbardziej.


#4
Jestem za,  jednak do blokuj dodałbym /wyrzuć nick tak żeby było cos na kształt ostrzeżenia


#5
Jak wejdzie nowa aktualizacja to będzie można takiego zabić z zimna krwią na swojej posesji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#6
Temat jest kolejnym argumentem za globalnym PvP, przy jego planowanym włączeniu nie ma potrzeby stosowania zbugowanych rozwiązań jak cofanie ruchu gracza gdy tylko spróbuje wejść na posesję (ciekawe co by się stało, gdyby wskoczył od góry).


#7
@Libter przetestowałem to na swoim serwerze testowym. Po wejściu z góry "stoimy" na cuboidzie i tak jakby delikatnie podskakujemy w górę i w dół, nie da się wtedy wykonać żadnego ruchu, nawet myszką.
Lepiej byłoby opracować coś takiego, że po wejściu na cuboid z góry zostaniemy przeniesieni przed niego.


#8
Jestem przeciw takiemu rozwiązaniu. LLatanie elytrą byłoby uciążliwe


[Obrazek: fElmNP7.png]
#9
globalne pvp i problem z dynki


#10
(12.05.2017, 09:46)Norbi napisał(a): Jestem przeciw takiemu rozwiązaniu. LLatanie elytrą byłoby uciążliwe


Dla osoby która ma zakaz wchodzenia na cuboid jakaś kara musi być Kappa
Co innego gdy ktoś bezmyślnie zablokuje wszystkich. To wtedy rozwiązanie z wyrzuceniem gracza z cuboida byłoby lepszym wyborem.


#11
(12.05.2017, 09:46)Norbi napisał(a): Jestem przeciw takiemu rozwiązaniu. LLatanie elytrą byłoby uciążliwe

Co by było uciążliwe? 
Gracz który nie ma blokady na dany cuboid przecież na luzie przeleci.


#12
(12.05.2017, 09:46)Norbi napisał(a): Jestem przeciw takiemu rozwiązaniu. LLatanie elytrą byłoby uciążliwe

Trole nie latają elytrami :X


#13
Może skonfigurować komendę tak, by osoba wyrzucana dostawała ostrzeżenie i trochę czasu na ucieczkę, a potem otrzymywała obrażenia?


#14
@Ixidi jaki jest sens propozycji przy planowanym wdrożeniu globalnego PvP co pozwoli na łatwe pozbywanie się nieproszonych gości?


#15
Brak zainteresowania ze strony autora - przenoszę do nieprecyzyjnych i w ewentualnej reaktywacji tematu proszę o odniesienie się do globalnego PvP.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości