Coming Soon ™

[v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości
#1
Niedługo rozpocznie się nowa seria aktualizacji, więc pora na wprowadzenie kolejnych niekompatybilnych zmian. 

Pierwszą z nich będą zmiany w obliczeniach prędkości zależnej od bloków:
  • Zachowywanie szybkości przez lampy, latarnie morskie, glowstone i craftingi zostanie wycofane.
  • Wycofane zostanie również zachowywanie szybkości przez niesolidne bloki jak schodki czy płyty.
  • Zachowywanie szybkości na wyżej wymienionych blokach będzie nadal możliwe poprzez umieszczenie pod nimi betonu.
Zmiany przyczynią się do ujednolicenia wpływu bloków na szybkość oraz zapobiegną oszukiwaniu poprzez tworzenie np. mostów z płyt przedzielanych betonem tylko co jakiś czas.


#2
Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót.


#3
(08.10.2017, 18:29)aztk napisał(a): Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót.

W zasadzie możesz osiągnąć podobny efekt kładąc beton pod tymi nieprzyspieszonymi blokami (przyspieszając, nie zwalniając całość).


#4
(08.10.2017, 18:29)aztk napisał(a): Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót.
Zgodzę się z @Whitehead, ale dodanie resetu prędkości przez soulsand także jest dobrym pomysłem.


#5
Pomysł @aztk jest bardzo dobry ;)


[Obrazek: fElmNP7.png]
#6
A co ze ścieżkami, które używają schodów?


[spoiler][img=0x338]http://i.imgur.com/eFvpaAN.png[/img]
[/spoiler]
#7
(10.10.2017, 17:10)raivaen napisał(a): A co ze ścieżkami, które używają schodów?
Tutaj rzeczywiście jest problem, bo w przeciwieństwie do betonu nie ma możliwości umieszczenia ścieżki pod schodami :V
Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśli to pozostawienie dotychczasowej mechaniki niesolidnych bloków - może ktoś ma inny pomysł?


#8
(10.10.2017, 17:14)Libter napisał(a):
(10.10.2017, 17:10)raivaen napisał(a): A co ze ścieżkami, które używają schodów?
Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśli to pozostawienie dotychczasowej mechaniki niesolidnych bloków


Albo zastosowanie zachowania prędkości tylko dla ścieżek?


[spoiler][img=0x338]http://i.imgur.com/eFvpaAN.png[/img]
[/spoiler]
#9
(10.10.2017, 17:18)raivaen napisał(a): Albo zastosowanie zachowania prędkości tylko dla ścieżek?
Problem został rozwiązany: podczas poruszania się na ścieżce blok trawy lub ziemi pod niesolidnym blokiem będzie traktowany tak samo jak blok ścieżki.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości