Ankieta: Co sądzisz o włączeniu PvP wraz z karami za bezpodstawne zabójstwa?
Ankieta jest zamknięta.
Dobry pomysł
37.78%
17 37.78%
Krok w dobrą stronę, ale nie powinno być kar za zabójstwa
4.44%
2 4.44%
Lepiej zostawić tak jak jest
57.78%
26 57.78%
Razem 45 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2] Globalne PvP na serwerze?
#41
(20.07.2017, 22:08)Iksdejszyn napisał(a): z resztą nikt tutaj nie gra, by się pobić tylko, żeby pobudować.
Dokładnie a jak będzie zapotrzebowanie to niech @Libter zrobi serwer PvP


Odpowiedz
#42
(20.07.2017, 22:08)Iksdejszyn napisał(a): Nie rozumiem. Ma być z jedne strony PvP, a z drugiej go nie być.
Ma być z karami za nieodpowiednie użycie podobnie jak kilofa można użyć do kopania tuneli lub griefu.

(20.07.2017, 22:08)Iksdejszyn napisał(a): Nie przekonuje mnie zwłaszcza, że mają być samosądy... a z drugiej strony kary za zabijanie za nic? Kiedy to jest samosąd, a kiedy zabijanie za nic? Przykład jakiejś granicy?
Samosąd to wymierzenie słusznej kary graczowi przez innych graczy zamiast przez administrację. Przykłady podane są w pierwszym poście, np. można zabić gracza który mimo upomnień przeszkadza na cuboidzie lub usiłuje zabić lawą. Zabijanie za nic występuje gdy zabity nie zrobił nic zabronionego regulaminem.

(20.07.2017, 22:08)Iksdejszyn napisał(a): Jest wiele lepszych pomysłów jak np. PvP w netherze czy w endzie - ryzykujesz idąc po lepsze przedmioty bez ich kupowania
Nie są to lepsze pomysły w przypadku tego serwera - założenia i regulaminy czyli takie same zasady obowiązują i mają obowiązywać globalnie.

(20.07.2017, 22:08)Iksdejszyn napisał(a): ale PvP wciskane na siłę nie widzę zbytnio - z resztą nikt tutaj nie gra, by się pobić tylko, żeby pobudować.
Nikt nikomu nie wciska na siłę, "zostałyby wprowadzone odpowiednio surowe kary za zabójstwo lub zranienie (oczywiście z pominięciem przypadków w obronie własnej) czyniąc ten proceder całkowicie nieopłacalnym dla graczy z lepszym ekwipunkiem". Po wady i zalety określające kiedy PvP jest przydatne odsyłam ponownie do pierwszego posta.


Odpowiedz
#43
Hmm... a jak ta kara ma działać? Jeżeli to nie jest automatyczne to nie widzę zbytnio sensu, a jak tak to również - w obydwu przypadkach trzeba albo karę zgłosić w przypadku słusznego zabicia lub o nią poprosić, gdy jest się niesłusznie zabitym. No chyba, że tak czy siak mam dostać "surową karę" to za taki samosąd można podziękować. I przeważnie jest tak, że słabszy gracz dokucza silniejszemu nawet go nie raniąc.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
Odpowiedz
#44
(20.07.2017, 22:46)Iksdejszyn napisał(a): Hmm... a jak ta kara ma działać? Jeżeli to nie jest automatyczne to nie widzę zbytnio sensu, a jak tak to również - w obydwu przypadkach trzeba albo karę zgłosić w przypadku słusznego zabicia lub o nią poprosić, gdy jest się niesłusznie zabitym. No chyba, że tak czy siak mam dostać "surową karę" to za taki samosąd można podziękować.
Manualna. "Zostałyby wprowadzone odpowiednio surowe kary za zabójstwo lub zranienie (oczywiście z pominięciem przypadków w obronie własnej) czyniąc ten proceder całkowicie nieopłacalnym dla graczy z lepszym ekwipunkiem", więc zakładam że zbyt często nie trzeba będzie stosować.

(20.07.2017, 22:46)Iksdejszyn napisał(a): I przeważnie jest tak, że słabszy gracz dokucza silniejszemu nawet go nie raniąc.
Więc silniejszy gracz będzie się mógł wreszcie skutecznie obronić :>

Ogólnie cały system będzie wprowadzony na próbę, jeśli wyjdzie z niego więcej złego niż dobrego (np. same skargi i niewiele słusznych przypadków użycia) zostanie wycofany.


Odpowiedz
#45
Ciągle średnio to widzę, wszelaka moderacja musiałaby wchodzić częściej na serwer, bo jak na razie potrafią być przez dłuższy czas pustki. No i na forum... też jak dla mnie niezbyt, masa kłótni, połowa, by nie miała dowód itd. Trzeba to zobaczyć w praktyce jakby działało.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
Odpowiedz
  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości