Coming Soon ™

Ankieta: Czy podoba ci się ten pomysł?
TAK
71.43%
10 71.43%
NIE
28.57%
4 28.57%
Razem 14 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.9] Licznik obciążenia
#1
Proponuje dodać coś w rodzaju licznika podającego nam aktualną wagę ekwipunku i możliwy udźwig bez straty standardowej prędkości.


#2
Ankiete dodaj.


#3
Nie dość, że zły dział to jeszcze brak ankiety. Przenoszę i czekam na dodanie.


#4
Ankietę dodałem od razu po utworzeniu tematu. Chyba, że tylko ja ją widzę.


#5
Bardzo, by się przydał, wtedy można, by było dokładniej określić co ile waży. No i wiesz, że zaraz musisz wyjść z kopalni, bo masz za dużo surowców przy sobie.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
#6
Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.


#7
(11.08.2017, 22:12)Libter napisał(a): Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.
Dla mnie spełnia ;p


#8
(11.08.2017, 22:12)Libter napisał(a): Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.

Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
#9
(12.08.2017, 15:20)Iksdejszyn napisał(a): Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.
Ale co tu jest niedokładnego albo trudnego do przewidzenia? Powtórzę: wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.


#10
(12.08.2017, 15:24)Libter napisał(a):
(12.08.2017, 15:20)Iksdejszyn napisał(a): Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.
Ale co tu jest niedokładnego albo trudnego do przewidzenia? Powtórzę: wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.

Właśnie przez te współczynniki powinna być waga. Z resztą to aż tak nie zapcha interfejsu, a bardzo się przyda i wszystko będzie bardziej przejrzyste.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
#11
Gracze chcą, gracze dostaną - propozycja zaakceptowana.


#12
Licznik obciążenia pojawił się na pasku bocznym w v2.2.9.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości