Coming Soon ™

Ankieta: Popierasz propozycję?
Tak.
50.00%
3 50.00%
I tak sobie poradzę w/e.
33.33%
2 33.33%
Nie.
16.67%
1 16.67%
Razem 6 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.8] System pragnienia
#1
Od teraz czas malenia pragnienia z 100% do 0% będzie wynosić 40 minut (2 doby) zamiast jak dotychczas 20 minut (1 doba).

Możliwe efekty:
Głód
Słabość
Trucizna

Nudności
Oślepienie
Obumarcie
Zmęczenie górnicze
Zmniejszenie szybkości
Podkreślenie oznacza, że aktualny system zawiera ten efekt.


~~
60-100% (24-40 minut) -> brak efektów
40-59%  (16-24 minut) ->
zmęczenie górnicze, słabość
20-39%  (8-16 minut)  -> okresowe nudności, zmniejszenie szybkości
1-19%   (24s;8 minut) -> 15%/6 minut, 5%/2 minuty -> spowolnienie X odgrywające chwilowe omdlenie,  9%/4 minut, 18%/8 minut -> oślepienie na 8 sekund i nasilone nudności*

0-1%   (0s;24s)  -> śmierć poprzez obumarcie
~~

"*" -> opcjonalne/do wyboru
Efekty z niższych stopni odwodnienia (np. te z 40-59%) przechodzą również na na wyższe (20-39%).

Picie nieprzegotowanej wody powoduje nudności na 2 sekundy raz na butelkę i wzmocniony & troszeczkę wydłużony efekt głodu.
Zbiorniki wodne są zwykle zanieczyszczone różnymi substancjami, więc można dać 5% szans na zatrucie II na okres 5 sekund.
Wszelkie wartości związane z pragnieniem (nie licząc luksusowych soków) będą podzielone przez 2.

Kilka skutków
- Czas spadania pragnienia ze 100% do 0% wynosi 40 minut zamiast 20 minut.
- Przy pełnym nawodnieniu będzie aż 16 minut spokoju zamiast 14 minut.
- Zakładając, że nie kopiemy/bijemy mobów mamy 24 minut spokoju.
Zmniejszy ilość zgonów nowych graczy, którzy nie rozumieją jeszcze systemu pragnienia, a skutki uboczne spowodują, że zaczną się pytać graczy o to, co im dolega.
- System pragnienia dla jego zwolenników będzie sielanką - w końcu nie będą musieli prawie nic robić, jeśli raz na 16 minut wypiją 2-3 soczki.
- Efekty mogą być nie do zniesienia. 
- Nie będzie już aż tak opłacalne picie nieprzegotowanej wody.
- Będzie trzeba przygotowywać lepsze środki nawodnienia. 
- Górnicy i ludzie w expiarkach będą musieli lepiej przygotowywać się na długotrwałe czynności.

Przypomnienie dla wszystkich mających gdzieś zabawę z butelkami, ich przegotowywaniem, craftingiem soczków etc;
1 arbuz -> 1,5% nawodnienia wedle podzielenia produktów związanych z pragnieniem przez 2 https://wiki.fcraft.pl/Pragnienie


#2
Więc tak - akceptuję:
  • Dwukrotne pomnożenie czasu spadania nawodnienia i dwukrotne podzielenie odnawiania nawodnienia.
  • Opisane efekty z uwzględnieniem, że te z niższych stopni przechodzą na wyższe.
  • 10% na efekt trucizny przy piciu brudnej wody i wzmocniony efekt głodu.


#3
(15.08.2017, 11:17)Libter napisał(a): Więc tak - akceptuję:
  • Dwukrotne pomnożenie czasu spadania nawodnienia i dwukrotne podzielenie odnawiania nawodnienia.
  • Opisane efekty z uwzględnieniem, że te z niższych stopni przechodzą na wyższe.
  • 10% na efekt trucizny przy piciu brudnej wody i wzmocniony efekt głodu.

10% ? Come on!

A na ile sekund?

Trucizna I czy II?


#4
(15.08.2017, 13:30)Ilidumb napisał(a): 10% ? Come on!

A na ile sekund?

Trucizna I czy II?
Powinno być 100% jako kara za niecne nadużywanie systemu pragnienia gdzie nieprzegotowana woda powinna być tylko tymczasowym napojem dla nowych.

A reszta parametrów się jeszcze okaże.


#5
Propozycja zrealizowana w v2.2.8, więcej szczegółów: https://fcraft.pl/temat-nadchodzi-upojna...2-2-8-1143.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości