Coming Soon ™

Ankieta: Dodanie Alkoholi
Jestem przeciw
31.82%
7 31.82%
Jestem za
59.09%
13 59.09%
Negocjacje
9.09%
2 9.09%
Razem 22 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.8] Alkohole
#1
Z powodu nadejścia aktualizacji w której zostały dodane napoje, proponuje dodać także alkohole
Proces wytwarzania alkoholi - jestem otwarty na pomysły
Przechowywanie: możliwość przechowywania Napojów, oraz Alkoholi w liczbie 64 sztuk
Efekt wypicia alkoholu: po wypiciu 1 butelki danego alkoholu, następują zawroty widoczności 10 sec ,
opróżnienie dalszej ilości butelek efekt zostaje wzmocniony czasowo, oraz dochodzi efekt przyciemnionej widoczności.

Uważam że napoje alkoholowe wzmocnią integracje oraz chęć do dalsze gry :)


[Obrazek: giphy.gif]
#2
Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę.


#3
(21.06.2017, 15:36)Libter napisał(a): Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę.

Czy jest możliwe by butelki miały inny kształt?


[Obrazek: giphy.gif]
#4
(21.06.2017, 15:38)Gniewny napisał(a): Czy jest możliwe by butelki miały inny kształt?
Nie.


#5
(21.06.2017, 15:36)Libter napisał(a): Dostępne jest tylko 16 kolorów - może nie wystarczyć na odróżnienie soków od napojów alkoholowych. Dodaj ankietę.

W takim razie ile jest najętych kolorów na napoje typu soki?


[Obrazek: giphy.gif]
#6
Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał.


[Obrazek: fElmNP7.png]
#7
(21.06.2017, 15:49)Norbi napisał(a): Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał.

Jestem otwarty na propozycje. Alkohol zazwyczaj ma to do siebie że otumania.


[Obrazek: giphy.gif]
#8
(21.06.2017, 15:49)Gniewny napisał(a): W takim razie ile jest najętych kolorów na napoje typu soki?
Lista kolorów:
[spoiler][Obrazek: pQTTU2r.png][/spoiler]

Zajęte są §4, §6, §9, §c i §e, a w przypadku wprowadzenia soku z kaktusów dołączy także §a lub §2 i §f w przypadku dodania mleka. Reszta kolorów raczej nieciekawa :/

(21.06.2017, 15:49)Norbi napisał(a): Według tej propozycji zostaną dodane alkohole, które dodają tylko negatywne efekty ani żadnych dodatkowych. W takim systemie nie ma nic pozytywnego i nikt by ich nie używał.
Czysto praktycznie tak, jednak nawet negatywny efekt to coś nowego wartego przetestowania. Dodatkowo nazwa połączona z efektem świetnie nadaje się do celów RP.


#9
Z kolorami może być problem, chociaż nie ukrywam że jeżeli buteleczka będzie w takim samym kolorze co np. napój, to będzie go rozróżniała etykieta (co to takiego).


[Obrazek: giphy.gif]
#10
Wiem, że to może być nierealne marzenie, ale ciekawym efektem po zażyciu kilku alkoholi pod rząd było by urwanie filmu dla gracza i nagła pobudka w losowym miejscu świata XD


#11
(21.06.2017, 21:41)Pohevaki napisał(a): Wiem, że to może być nierealne marzenie, ale ciekawym efektem po zażyciu kilku alkoholi pod rząd było by urwanie filmu dla gracza i nagła pobudka w losowym miejscu świata XD


Jest to realne, kilka efektów, parę sekund i wytepanie w losowe kordy i zdjęcie efektów :)
Najlepiej żeby spawnował się w jaskiniach czy coś xDDD


#12
@Gniewny proszę o dokładną rozpiskę proponowanych rodzajów alkoholi wraz ze sposobem ich wytwarzania oraz kolorami (mogą się dublować z napojami).


#13
Rodzaje, kolory, składniki oraz proces wytwarzania alkoholi:
https://s1.postimg.org/pk2x1c2vj/Potions.png

Piwo:
https://s7.postimg.org/6qt5k1ge3/Piwo.png

Whisky:
https://s4.postimg.org/k3y9xlcr1/Whisky.png


Wódka:
https://s15.postimg.org/40s0723bf/W_dki.png

Wino:
https://s9.postimg.org/4ysua0in3/Wino.png

Starałem się zachować kolor, składniki oraz proces wytwarzania jak najbardziej zbliżony do realu.


[Obrazek: giphy.gif]
#14
Fajny pomysł, ale 
  • Żadnych nowych przedmiotów służących tylko do craftingu innych przedmiotów. ~ Libter


#15
Dziękuję za dokładne opisy, niestety ze względu na ograniczoną liczbę 16 kolorów, unikanie przedmiotów pośrednich i brak możliwości definiowania receptur w statywie alchemicznym trzeba będzie je nieco spłaszczyć. W każdym razie propozycja zostaje zaakceptowana :)

EDIT: Być może zakres kolorów nie jest jednak ograniczony i dostępna jest pełna paleta... zostanie to przetestowane.


#16
Chciałbym podać moje propozycje receptur na dane alkohole:

Cydr:
XXX
AHX
SVX

Legenda: X - puste pole, H - woda (przegotowana?), A - jabłko, S - cukier, V - Nether wart.
Efekt: ok. 70% uzupełnienia nawodnienia, weakness I (ok. 2 minuty)
Przeznaczenie: Napój dobry na podróż, słaby do walki

Luksusowy Cydr:
Taka sama receptura co powyżej, lecz z złotym jabłkiem (nie pomijając zwykłego jabłka)

Efekt: 100% uzupełnienia, weakness I, speed II (ok. 5 minut)
Przeznaczenie: Napój dobry na podróż, słaby do walki

Piwo:
PPG
SSH
XXX

Legenda: X - puste pole, P - pszenica, G - grzyby, S - cukier, H - woda
Efekt: ok. 70% uzupełnienia nawodnienia, hunger (ok. 15 sec, powód dodania hunger: duży procent nawodnienia za tanie przedmioty).
Przeznaczenie: Szybkie uzupełnienie nawodnienia kosztem głodu.

Wino:
XXX
JGX
SMX

Legenda: X - puste pole, J - dany sok, G - grzyby, S - cukier, M - grzyb czerwony
Efekt: 70% Nawodnienia, Luck I, Dig Slowdown (ok. 5 minut)
Przeznaczenie: łowienie ryb, walka z potworami, nie nadaje się do górnictwa.

Wódka:
BZB / ZZZ
ZHZ / ZHB
BZB / BBB

Legenda: B - Burak, Z - ziemniak, H - woda.
Efekt: 50% Nawodnienia, Strengh I, Slow I (ok. 2 minuty)
Przeznaczenie: dobry do walki, słaby do eksploracji.

To są moje wstępne propozycje. Tyle. :)


#17
Jestem za, zawsze chciałem wypić z kolegą coś więcej niż mleko z wiadra.


Przejście z hard na easy było dobrym pomysłem.
#18
Propozycja zostanie wdrożona w formie zaproponowanej przez @Atukam72 po paru modyfikacjach:
  • Brak luksusowego cydru - zbędny i niesie ze sobą jeszcze bardzo luksusowy cydr z tzw. jabłek Notcha :P
  • Mniejsze wartości uzupełniania nawodnienia - piwo: 50%, cydr: 40%, wino: 25%, wódka: 10%.
  • Efekt nudności po drugiej butelce i ślepoty po trzeciej, bo w końcu o to chodzi od początku w propozycji.


#19
Proponuję, żeby w lore, albo NBT tagu była zapisana data produkcji wina z dokładnością do dnia, myślę, że wtedy po paru miesiącacg zaczeli sprzedawać drogo "dobre roczniki" co da trochę zabawy. Można też pomyśleć nad skutatkami długiego przetrzymywania wina. Niestety nie mam pomysłu jak przedstawić smak danego trunku.


[Obrazek: OAeIeW]
#20
@JanekJaran nic z tego nie wyjdzie, przeważą względy praktyczne.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości