Coming Soon ™

Ankieta: Czy popierasz pomysły omawiane w tym wątku?
Tak, obie propozycje. (1 i 2)
70.00%
7 70.00%
Tak, lecz pierwszą propozycje. (1)
10.00%
1 10.00%
Tak, lecz drugą propozycje. (2)
20.00%
2 20.00%
Nie, nie powinny być dodane.
0%
0 0%
Razem 10 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.8] 2 Propozycje dot. nawodnienia
#1
Witam,
chciałbym przedstawić 2 moje propozycje modyfikujące nawodnienie.

1. Pomysł - Zmiana czasu utraty nawodnienia do 1% na 20 sec. Teraz jeżeli dobrze pamiętam, jest 12 sec na 1% czyniąc 5% na minutę, czyli 20 min na utratę 100%. Przy 20 sekundach, byłoby 3% na minutę, czyli trochę ponad 33 minuty na utratę 100% nawodnienia. Taki zabieg byłby dobrym wsparciem dla każdego gracza, uwalniając o ok 30% z obowiązku uzupełnienia wody. Ten pomysł nadaje się szczególnie dobrze dla nowych graczy, którzy mieliby teraz ponad pół godziny czasu na zdobycie butelki.

2. Pomysł - Nadpicie. Gracz miałby możliwość przekroczenia 100% nawodnienia. Następny limit mółby się kończyć w 150% lub 200%. Efekt nadpicia mógłby być negatywny - wybierając wygodę zapomnienia o jedzeniu, gracz otrzymałby efekt uboczny typu. spowolnienie, utratę szybkości kopania lub weakness; pozytywny - wydając na nawodnienie większą ilość zapasów, gracz otrzymałby jakiś bonus; lub neutralny, czyli nic efekciarskiego. Pomijając efekty uboczne, taki plugin umożliwiałby graczom spędzenia więcej czasu na swoich czynnościach kosztem zapasów soków.

Tyle ode mnie. Zapraszam do komentowania i ankiety.


#2
I właśnie to wg. mnie jest dobrym sposobem na pomoc nowicjuszom :V


#3
W ostatniej chwili przed https://fcraft.pl/temat-zmiana-za%C5%82o...nienia-919 Kappa
  1. Nowemu graczowi 10 minut nie zrobi dużej różnicy, zwłaszcza po wprowadzeniu https://fcraft.pl/temat-spos%C3%B3b-na-n...graczy-934. Jest to kolejne ułatwienie prowadzące powoli do rozmontowania systemu pragnienia, a przecież już żywienie się arbuzami pokrywa nawodnienie niemal w całości.
  2. Trochę podobnych tematów: https://fcraft.pl/temat-nadwy%C5%BCka-nawodnienia-843https://fcraft.pl/temat-l%C3%B3d-i-cola-835. Można jednak zastanowić się nad umożliwieniem nadpicia także napojami zwykłymi z dwukrotnie mniejszym wpływem po przekroczeniu 100%.


#4

  1. Założenia zmienione, poluzowanie o 50% mieści się w definicji nadmiernego rozluźniania i zostaje odrzucone.
  2. Nadpicie zostaje zaakceptowane z efektami negatywnymi lub neutralnymi lecz wymagającymi poświęcenia większej ilości napojów.


#5
Propozycja zrealizowana, więcej szczegołów w https://fcraft.pl/temat-nadchodzi-upojna...2-2-8-1143.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości