Coming Soon ™

Ankieta: Czy popierasz opisaną zmianę założenia?
Tak.
62.50%
10 62.50%
Nie.
37.50%
6 37.50%
Razem 16 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.5] Zmiana założenia [fI.2] z uwzględnieniem systemu pragnienia
#1
System pragnienia działa już na serwerze od niemal trzech tygodni i poza garstką uciekinierów na izi przyjął się całkiem dobrze :>

Tym samym proponuję zmianę założenia specyficznego dla fCraft.pl z:
[fI.2] System wagi jest ważną częścią serwera, nie będzie usuwany ani zbytnio rozluźniany.
na
[fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera, nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane.


#2
Cytat: poza garstką uciekinierów na izi
Nie tylko na izi - nie którzy uciekli chyba daleko od fC :\
ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!


#3
Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)

X.


#4
(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)

X.

Chyba już się opamiętał, skoro pyta się jakim cudem na klonkurencji jest tyle osób na 1.12 :\


#5
(10.07.2017, 13:44)Xanth napisał(a): Nie. Jako jeden z nielicznych przeciwników systemu pragnienia (który to system uważam za bezsensowny i źle wykonany) nadal mam nadzieję, że Libter się opamięta ;)
W v2.2.1 po wdrożeniu był nieco źle wykonany, ale znośny. Kilka dni później w v2.2.2 i v2.2.2.1 dzięki komendzie /stackuj oraz wpływie jedzenia jest już całkowicie dobry, a po wdrożeniu kilku propozycji ([1], [2], [3]) będzie jeszcze lepszy.

Dodatkowo po wejściu zmiany założenia w życie system pragnienia będzie już praktycznie nieusuwalny, więc warto zaproponować poprawki lub po prostu przystosować się do kierunku realistycznych utrudnień w którym podąża serwer ;)


#6
Wiesz, jakbym chciał realistyczną grę, to mam dużo lepszą z grafiką 3D w najwyższej możliwej rozdzielczości. Nazywa się IRL. Do gry komputerowej siadam, żeby się odstresować i odpocząć, a nie po to, żeby naśladować życie, które mam obok ;)

No, ale jak uważasz. 15 lat temu prowadziłem własny serwer Ultimy Online i też zachciało mi się urealniać. Skończyło się zamknięciem serwera z braku graczy ;)

X.


#7
Fcraftowi to nie grozi zawsze kilku zostanie :d


#8
Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami :/
Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował :V


#9
(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Widziałem takiego freebuilda z 'gildiami', tyle samo graczy co fCraft. Nagle zobaczyłem, dodali iziHC, p2w i inne pierdoły i wszystkie (300!) sloty wypełnione graczami :/
Dlatego jakość rozgrywki ważniejsza od liczby graczy.


(10.07.2017, 16:30)Janek222 napisał(a): Minecraft ma być nierealistyczny, gdyby pragnienie miało sens to Mojang już dawno by je skodował :V
Serwer to nie tylko Minecraft (który zresztą nie jest dostosowany nawet pod multiplayer na vanilli z kilkunastoma graczami) i ma swoją mechanikę.


#10
Prawda.a spoko nawodnienia to uważam że w podróże się nie przydaje a piasek zaczyna być cenny oraz to że czasem surowa woda przyprawia mnie O głód


[spoiler]
[Obrazek: Windows-Millenium-Edition-ME.jpg]
[/spoiler]
#11
(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):
Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!

Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...

X.


#12
System pragnienia jest słaby.


#13
Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.


#14
(12.07.2017, 08:03)matiut2 napisał(a): Nie zgodzę się z tym da się żyć, a urozmaica rozgrywkę.

Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość :P


Villagers are love, villagers are life <3
#15
(12.07.2017, 08:19)Janek222 napisał(a): Owszem, da się z tym żyć, ale odpycha nowych graczy i serwer traci przyszłość :P
Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.


#16
(12.07.2017, 08:30)Libter napisał(a): Z resztą mechaniki podobnie - tylko wytrwali zostaną, taki tryb.

W dzisiejszych czasach wytrwałych ze świecą szukać, widać po liczbie graczy Kappa


Villagers are love, villagers are life <3
#17
Zaliczamy się do nich :d po prostu serwer dba o reputację i nie pozwala nie dojrzałym graczom psuć społeczności poprzez sortowanie na podstawie charakteru i wytrwałości.


#18
(11.07.2017, 17:25)Xanth napisał(a):
(10.07.2017, 10:55)DoreK napisał(a):
Cytat:ale na klonkurencji ostatnio graczy fc nie widziałem, jak coś, żeby nie było, że podkradam graczy!

Piszesz o DCośtam? No weź, do "klon"kurencji to trochę daleko, słabo to to coś wygląda...

X.

Też uważam że nie powinno nazywać się klonkurencją, ale libter zamiast tam pograć choć trochę to zmyśla głupoty i wprowadza w błąd :\\\


#19
Zmiana założenia nastąpi w v2.2.5.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości