25.10.2017, 19:28
Od v2.3.1 możliwe będzie tworzenie własnych komend za pomocą komendy /api oraz swojego serwera WWW:
Wykonywanie komend
Pod adres URL podany przy dodawaniu komendy wysyłane jest zapytanie POST z parametrami:
Podane przykłady są oczywiście dosyć prymitywne, np. drugi nie ma żadnej obsługi błędów.
Hello world:
Dodawanie liczb:
- Dodanie komendy - /api +<nazwa> <url>
- Usunięcie komendy - /api -<nazwa>
- Wywołanie własnej komendy - /api <nazwa> <poziomy>
- Wywołanie cudzej komendy - /api <nick:nazwa> <poziomy>
Wykonywanie komend
Pod adres URL podany przy dodawaniu komendy wysyłane jest zapytanie POST z parametrami:
- nick - nick gracza na serwerze,
- uuid - unikalny identyfikator gracza,
- args - parametry komendy oddzielone spacją,
- server - hard lub easy,
- key1, key2, key3 - odpowiednie klucze API gracza jeśli zostały wcześniej wygenerowane i zawarte w poziomach,
- world - świat gracza (world, nether, end) jeśli w poziomach została zawarta flaga L,
- x, y, z - współrzędne gracza jeśli w poziomach została zawarta flaga L.
Podane przykłady są oczywiście dosyć prymitywne, np. drugi nie ma żadnej obsługi błędów.
Hello world:
Kod PHP:
<?php
echo(json_encode(['text' => [
'§6Przykład» §aWitaj świecie!',
'§6» §aTwój nick: §e'.$_POST['nick'],
'§6» §aTwój UUID: §e'.$_POST['uuid']
]));
Dodawanie liczb:
Kod PHP:
<?php
$args = explode(' ', $_POST['args']);
$a = floatval($args[0]); $b = floatval($args[1]); $result = $a + $b;
echo(json_encode([
'text' => [
"§6Przykład» §a$a + $b = $result"
]
]));