Coming Soon ™

Ankieta: Czy jesteś za wprowadzeniem owego pomysłu?
Tak
42.86%
3 42.86%
Tak, ale ze zmodyfikowaniem (jeśli tak, to jakim).
28.57%
2 28.57%
Nie.
28.57%
2 28.57%
Razem 7 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.1.10] Tworzenie Totemów Nieśmiertelności
#1
Jak każdy wie, śmierć wszędzie czycha  :/ Niestety, na mapie nie ma żadnej posiadłości, a nawet jeśli by była to można by z niej wyciągnąć małą garść totemów. Dlatego proponuję dodanie craftingu ze złotego jabłka (zwykłego), mikstury regeneracji oraz lśniących arbuzów. A że totem jest z drewna, to być może drzewo akacjowe (dość rzadkie).


Villagers are love, villagers are life <3
#2
Posiadłości nie ma w granicach mapy 10kx10k, a drewno akacjowe nie jest rzadkie.

Proponuję jednak inny crafting:

Kod:
RLR
LJL
RLR

R - trwała miotana mikstura regeneracji II.
L - trwała miotana mikstura natychmiastowego leczenia II.
J - ulepszone złote jabłko.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#3
@Jqmey crafting jest zbyt łatwy jak na taki przedmiot, ale popieram propozycje.


#4
Właśnie, miałem pomysł jak ten problem rozwiązać, zrobię temat jak tylko będę miał czas :)


#5
@CzarnyRedziu nieco zmodyfikowałem proponowany crafting, wystarczająco trudny?


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#6
(13.04.2017, 16:18)Jqmey napisał(a): Posiadłości nie ma w granicach mapy 10kx10k, a drewno akacjowe nie jest rzadkie.

Proponuję jednak inny crafting:

Kod:
RLR
LJL
RLR

R - trwała miotana mikstura regeneracji II.
L - trwała miotana mikstura natychmiastowego leczenia II.
J - ulepszone złote jabłko.

Ulepszone dość (za) rzadkie :<


Villagers are love, villagers are life <3
#7
(13.04.2017, 21:34)Janek222 napisał(a): Ulepszone dość (za) rzadkie :<

Na pewno nie rzadsze niż leśne dwory w zwykłym MC.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#8
Propozycja zostaje zaakceptowana, jakiś sposób będzie w v2.1.10.


#9
Nie przesadzajcie. Jak crafting będzie zbyt wymagający to nikt tego nie będzie tworzyć, bo zwyczajnie nie będzie się to opłacało...
"J - ulepszone złote jabłko." - ten przedmiot jest znacznie cenniejszy niż totem.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#10
(20.04.2017, 14:10)jahumen napisał(a): Nie przesadzajcie. Jak crafting będzie zbyt wymagający to nikt tego nie będzie tworzyć, bo zwyczajnie nie będzie się to opłacało...
"J - ulepszone złote jabłko." - ten przedmiot jest znacznie cenniejszy niż totem.

Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#11
(20.04.2017, 14:49)Jqmey napisał(a): Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.

Napisałem co jest cenniejsze, nie co jest rzadsze.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#12
(20.04.2017, 14:49)Jqmey napisał(a): Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.

W sumie stwardniały lód też jest rzadszy od ulepszonych złotych jabłek, ale nikt nie proponuję jego craftingu. Hmmm ciekawe dlaczego.  :V


#13
W v2.1.10 pojawi się receptura zaproponowana przez @Jqmey, jednak zamiast ulepszonego złotego jabłka będzie użyte zwykłe złote jabłko.


#14
@Libter
Nie sądzę aby ktoś tworzył te przedmioty - złote jabłko jest tak rzadkie, że mało kto je posiada, natomiast totem jest jednorazowy. Proponowałbym mimo wszystko aby tworzyło się go z sensownych przedmiotów, odnawialnych.

Nie jest on aż tak cenny aby istniało ich tylko kilkanaście i do tego szybko się zużyły. Gdy wpadniemy do lawy (jedyna możliwość aby nasze przedmioty przepadły) i tak totem nam nic nie da bo się spalimy, natomiast w każdym innym wypadku można sobie przyjść tam gdzie się zginęło i je podnieść.

Proponuję:
  • dodanie craftingu złotego jabłka (może być nawet taki jak na 1.7.2, ewentualnie trochę uproszczony);
  • zamienienie przedmiotów na te możliwe do zdobycia.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#15
Zgadzam się z @jahumen , Ulepszone Złote Jabłka są dość rzadkie


heya.
#16
(29.04.2017, 07:27)jahumen napisał(a): @Libter
Nie sądzę aby ktoś tworzył te przedmioty - złote jabłko jest tak rzadkie, że mało kto je posiada, natomiast totem jest jednorazowy. Proponowałbym mimo wszystko aby tworzyło się go z sensownych przedmiotów, odnawialnych.

Nie jest on aż tak cenny aby istniało ich tylko kilkanaście i do tego szybko się zużyły. Gdy wpadniemy do lawy (jedyna możliwość aby nasze przedmioty przepadły) i tak totem nam nic nie da bo się spalimy, natomiast w każdym innym wypadku można sobie przyjść tam gdzie się zginęło i je podnieść.

Proponuję:
  • dodanie craftingu złotego jabłka (może być nawet taki jak na 1.7.2, ewentualnie trochę uproszczony);
  • zamienienie przedmiotów na te możliwe do zdobycia.

Dodanie craftingu ulepszonego złotego jabłka jest najlepszym rozwiązaniem, a reszta potrzebnych rzeczy to zwykłe trwałe miotane mikstury, które są nie zbyt trudne do stworzenia. Nie róbmy też od razu z rzadkiego przedmiotu czegoś powszechnego, jak z Elytr i Shulkerowych skrzyń.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#17
I tutaj tkwi wasz debilny problem. "Czy to ze złotym jabłkiem, a może innym syfem, a może zrobić recepturkę złotego jabłka" i inne pierdoły. Pierdzielicie się z kolejnym przepisem na kolejny item, zamiast zrobić unikatowy sposób posiadania takiego itema. Tak samo jest w MC - Elytra jest z Endu, Totem z Mansiona a złote jabłko z dungeonów. Ale...

Libter napisał(a):Koncepcja budowy struktur z MC i nadawaniu im funkcjonalności przez serwer jest bardzo ciekawa, jednak w tym przypadku nie ma wystarczającej motywacji dla graczy - na razie totem będzie można zdobyć w wyniku craftingu, a propozycję niestety odrzucam.
Zrobicie kolejny syfny crafting, który będzie kompletnie bezużyteczny, bo koszt tego craftingu z enchantowym jabłkiem jest za drogi. Crafting enchant jablka? Tak, pozbądźmy się przedmiotu, który jest czymś w rodzaju "artefaktu" i niech będzie jak 1.7, wszyscy będą latali z koksami. Ale czy enchant jabłko przypadkiem nie będzie kosztowało 9x9x8=648$? A czy to przypadkiem znowu nie będzie za drogie?


Powiedzmy sobie szczerze - enchant totemy się przydadzą graczom, którzy mało giną lub wcale. Dla reszty to będzie raczej dekoracja na ramkę. Jeżeli to ma być coś w stylu rzadkiego itemu, to ostatni raz podsuwam pomysł z wybudowaniem Mansionów. Ja śmiało mogę coś takiego wybudować, przerwę pracę nad tym co teraz robię i postaram się zrobić ciekawy mansion (Dla ogarniających MMORPG - instancja, lokacja, tomb i inne tego typu synonimy). Ale również było by miło jakby jeszcze jedna osoba też się zajęła budową Mansiona na innym terenie - na pustynnym taki Mansion z piaskowca i brzozy mógłby być fajny.

Kończę tutaj, bo zaczynam rozjeżdżać temat. Mam nadzieję, że ktoś coś z tego zrozumie.


#18
@jahumen, @Xtaq, @Atukam72
Drobna pomyłka, a tyle protestów - dziękuję za czujność :> 
Zapomniałem wspomnieć, że już na początku podmieniłem w recepturze ulepszone złote jabłko na zwykłe, które można craftować.


#19
@Libter

[Obrazek: latest?cb=20150721153713]


#20
Propozycja zrealizowana w v2.1.10.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości