Coming Soon ™

Ankieta: Tak czy nie?
Tak
33.33%
5 33.33%
Nie
66.67%
10 66.67%
Razem 15 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Transport portalowy
#1
Cześć.

Jako, że teleporty nie działają, a mapa jest dość mocno rozbudowana i niekiedy do głównych traktów jest daleko, albo nie ma w pobliżu wejścia do Netheru, to może by tak usprawnić transport poprzez sieć portali? To znaczy, stoją sobie portale w głównych, najczęściej odwiedzanych lokacjach, wejście w portal wywołuje okno takie jak w /warp, wybieram portal docelowy i natychmiast się tam przenoszę. Mocno by to usprawniło transport i podejrzewam, że więcej ludzi odwiedzało by mocno odległe od siebie lokacje. Mi np. raczej nie chce się zasuwać na pustynię, żyję po przeciwnej stronie mapy. Ale gdyby był portal w okolicy, to czemu nie ;)

Taka propozycja.

X.


#2
Za duże ułatwienie, a przecież sieć dróg w netherze jest bardzo rozbudowana.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#3
System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? ;)
Głosuję oczywiście przeciw.


#4
Odnośnie ubicia systemu transportu, nie zgadzam się. Nie chodzi o to, żeby każdy miał komendę czy portal obok domu. Chodzi o to, żeby w świecie było tylko kilka portali w kluczowych miejscach, do portalu i tak trzeba by było przyjść z buta ;)

X.


#5
(29.04.2017, 12:04)Libter napisał(a): System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? ;)
Głosuję oczywiście przeciw.


A może zrobić tak ze można używać portali tylko w obrębie własnych cuboidow i tylko właściciele mogą tak korzystać a jaśniej jeśli mamy 2 cuboida w różnych miejscach i postawimy tam portale to będziemy mogli poruszać się z jednego cuboida do drogiego


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#6
Dodam jeszcze: jako że mieszkam na zadupiu (widzę z okna granicę mapy), to zbudowałem sobie i zlinkowałem portal do Netheru. I nadal jest słabo. Może trochę bliżej, ale zanim dobiłem się do jakiejś rozsądnej ścieżki, to 3 razy spadłem i dwa razy utopiłem się w lawie. Perypetii z budową portalu po netherowej stronie nie wspomnę (budowa chodnika wysoko w powietrzu, żeby ustawić się idealnie w koordynatach). Wolę jednak zwykły świat, i mimo że zbudowałem sobie kilometry drogi, to nadal wszędzie jest daleko. A wy chcecie jeszcze rozszerzać mapę ;)

X.


#7
Budowa porządnej drogi do portalu potrafi być czasochłonna, ale warto, bo dzięki temu w przyszłości nie ma się problemów.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
#8
Do przejścia na drugą stronę mapy potrzeba 4000 kratek co w netherze redukowane jest do 500 - całkiem szybko. 

Założeniem serwera jest całkowity brak teleportacji w rozgrywce co skutkuje globalnym rozwinięciem systemu transportu (a nie tylko jako odnogi od głównych portali) oraz cenami i atrakcyjnością miejsc zależnymi od odległości do innych graczy (a nie od głównych portali) - propozycja zostaje zdecydowanie odrzucona.

//Założenia [fI.1] - śmietnik.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości