Coming Soon ™

KONIOSTRADA! (WIP)
#21
(24.04.2017, 21:47)BoroJolo napisał(a): Czy koniostrada będzie rownież w endzie?


Owszem.

@sopher To dobrze, bo od 16 czerwca przed koniostradą stanie przepiękny znak B-1.

Dla niekumatych: http://znaki-drogowe.org/znaki-zakazu/znak-B-1

Ludzie. Koniostrada jest świetnym pomysłem. Łączy nas i jest atrakcyjna dla graczy. Pewnie chcecie wybudować swoje kałostrady i dlatego jej nie lubicie.


#22
(25.04.2017, 13:43)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): Dla niekumatych: http://znaki-drogowe.org/znaki-zakazu/znak-B-1
Ludzie. Koniostrada jest świetnym pomysłem. Łączy nas i jest atrakcyjna dla graczy. Pewnie chcecie wybudować swoje kałostrady i dlatego jej nie lubicie.
Mylisz się. Nie jest świetnym pomysłem. Każdy ma już po dziurki w nosie twój spam o kałostradzie. Od czego w końcu są te zwykłe drogi?..


[Obrazek: fElmNP7.png]
#23
Co do koniostrady - droga jak droga, nie uważam żeby się czymś wyróżniała np. od traktów @Libter :P


Villagers are love, villagers are life <3
#24
Zwykłe drogi są wąskie. Do tego koniostrada jest budowana głównie pod osły i muły. Te są wolniejsze, a przy większym natężeniu graczy mogą się udusić.


#25
(25.04.2017, 17:44)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): Zwykłe drogi są wąskie. Do tego koniostrada jest budowana głównie pod osły i muły. Te są wolniejsze, a przy większym natężeniu graczy mogą się udusić.
Co ty wymyślasz? Drogi są szerokości 3, nie widuję, aby gracze po nich chodzili, to gdzie mają się udusić te konie? Prędzej z braku telnu w twojej podziemnej (?) koniostradzie


[Obrazek: fElmNP7.png]
#26
A dobra, krytykuj sobie. @Libter zezwolił na węzeł, więc będzie.


#27
Na nowym serwerze też będzie koniostrada? Kappa


#28
Tam nie będzie koniostrad ani dróg.


#29
Tam będzie kolej do transportowania itemów tak to ma sens bo nikt nie lata elytra z eq zapelnionym shulkerboxami


#30
I to ma sens.


#31
Autor zbanowany, z wielkich planów jak zwykle przez wiele miesięcy nic nie wyszło - archiwizuję.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości