Coming Soon ™

Strefa wolna od pigmanów
#1
Ze względu na liczne ataki wrogo nastawionych pigmanów na graczy korzystających ze sklepów w Netherze na bazie dróg @Norbi i za jego zgodą zostały utworzone bezpieczne tunele wolne od pigmanów. Na krańcach tuneli znajdują się bramy moboszczelne pozwalające przejść wyłącznie graczom:
[Obrazek: ofAgdF6.png]

Dodatkowo w obrębie tuneli można natrafić na dwa warsztaty od @Jqmey obok minisklepów z miksturami ognia:
[Obrazek: r2w9ecZ.png]

Więcej screenów:
[spoiler]
[Obrazek: vxj3OBn.png]

[Obrazek: EE1i8OQ.png]

[Obrazek: JyVqUcJ.png]
[/spoiler]


Odpowiedz
#2
A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą?
(niedaleko Twojego portalu utworzę węzeł i pod tym powstanie trasa)

[spoiler]To tylko plan, czekam na odpowiedź[spoiler]Możesz też doradzić inną lokalizację węzła :)[/spoiler][/spoiler]


Odpowiedz
#3
(24.04.2017, 16:10)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą?
(niedaleko Twojego portalu utworzę węzeł i pod tym powstanie trasa)

[spoiler]To tylko plan, czekam na odpowiedź[spoiler]Możesz też doradzić inną lokalizację węzła :)[/spoiler][/spoiler]
Jqmey już mówił - te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem. Daj sobie spokój.


[Obrazek: fElmNP7.png]
Odpowiedz
#4
(24.04.2017, 16:10)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): A może zgodziłbyś się na połączenie tego z koniostradą?
Jeśli koniostrada również będzie wolna od pigmanów to można dołączyć całkowicie, a w przeciwnym wypadku przez bramę moboszczelną.


Odpowiedz
#5
Również będzie wolna od pigmanów. Bramy moboszczelne odpadają, koń przez to nie przejdzie. Koniostrada będzie mieć 2 pasy w obie strony, wytyczony chodnik obok i całkowity zakaz ruchu pieszych. Wiem, dziwnie to brzmi - chodnik będzie obok koniostrady, ale grubość muru (dwa bloki) dzieli go.
[spoiler]Jeżeli oznakowanie to "dobry pomysł", może dorzucisz wełny? :3[/spoiler]

(24.04.2017, 17:55)Norbi napisał(a): te tunele są dostosowane dla koni, a tworzenie jakichś autostrad mija się z celem


Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy).
[spoiler]Jestem pewien jednej rzeczy - osłów będzie jak na A2 tirów ok. 7.30 pod Poznaniem xD[/spoiler]


Odpowiedz
#6
(24.04.2017, 18:19)NoobLenny ( ͡° ͜ʖ ͡°) napisał(a): Gracze zaczną się przepychać - konie poumierają, a w końcu nikt i tak nie przejedzie - droga ma 3 bloki szerokości, gdzie koniostrada będzie posiadać ich 2 na pas + oddzielające je linie przerywane, co daje 5 kratek/droga, do tego w jednym kierunku! Niezły wynik. I do tego dorzućmy możliwość zarobku przez graczy na postojach (sklepy).

Nie wiem skąd ty te teorie bierzesz, nikt koniem przez nether nie podróżuje i budowa koniostrady mija się z celem.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
Odpowiedz
#7
A tu byś się ździwił @Jqmey ja próbowałem podróżować osłem kiepsko to wyszło :) biedny osioł prawie zdechł


Odpowiedz
#8
(24.04.2017, 18:46)Jqmey napisał(a): Nie wiem skąd ty te teorie bierzesz, nikt koniem przez nether nie podróżuje i budowa koniostrady mija się z celem.


Już ja wiem co ty chcesz zrobić :)
[spoiler]Zbudować bez żadnych zezwoleń koniostradę[/spoiler]


Odpowiedz
#9
Informacje nt. tunelów wolnych od pigmanów zostały przeniesione na wiki: tutaj.


SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
Odpowiedz
  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości