Coming Soon ™

Ankieta: czy chcesz aby któraś z moich propozycji została zrealizowana?
wszystkie
22.22%
2 22.22%
tylko 1
0%
0 0%
tylko 2
0%
0 0%
tylko 3
0%
0 0%
tylko 1 i 2
0%
0 0%
tylko 1 i 3
0%
0 0%
tylko 2 i 3
0%
0 0%
żadna
77.78%
7 77.78%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8
#1
Mam trzy propozycje dotyczące wersji serwera 2.2.8 "upojna aktualizacja". Oto one:

  1.Dodanie punktów "napojenia" (odpowiednik w jedzeniu https://minecraft-pl.gamepedia.com/Saturacja ). Napojenie miałoby 40 punktów ( od 20 do -20 ). Każdy napój    maiłby różną ilość punktów napojenia np. woda - 5 , woda przegotowana - 10, soki - 8, alkohole - od -5 do -10, owoce i warzywa - od 1 do 3, natomiast jedzenie
  wzmagające pragnienie od -1 do -5. Przy 20 ptk. napojenie pragnienie spadałoby o 30 % wolniej, przy 10 - o 15 % wolniej, przy -10
 o 15% szybciej, a przy -20 o 30% szybciej. Dodatnie punkty spadałyby w tempie ok 5 na min. , natomiast z ujemnymi nie działoby
 się nic.
  
  2. Dodanie beczki (struktura z droppera i 4 drewnianych klap przytwierdzonych do niego) dzięki której moglibyśmy uszlachetniać trunki i tworzyć zupełnie nowe z soków.
  Uszlachetnianie trunku na poziom 2 trwałoby 2 tygodnie, na poziom 3 trwałoby 4 tygodnie, natomiast tworzenie trunku - 3 tygodnie. Uszlachetnione trunki na poziomie 1
  maiłyby -10 do napojenia i +1 poziom do pozytywnego efektu trunku , natomiast trunki poziomu 2 miałyby nadal -10 punktók napojenia , ale miałyby +2 poziomy do
  pozytywnego efektu i +1 do negatywnego (np. cydr na poziomie 2 miałby speed II i weakness I , a na poziomie 3 speed III i weakness II )
 
  Nowe alkohole:

  Jabol - słabszy odpowiednik (ochrona zamiast luck) , wytwarzany z soku jabłkowego

  Colonche - wytwarzany z soku z kaktusa, odpowiednik wódki tyle że zamiast slowness jest mining fatigue


  Melonówka - wytwarzana z soku z arbuza, odpowiednik cydru , jednakże zamiast weakness jest ślepota na ok 20 s

  3.Nowe napoje:


  herbata ziołowa         12% uzupełnienia nawodnienia i ma + 12 do napojenia, przegotowana woda + paproć + liście dżunglowe

  słodzona herbata       uzupełnia 15% nawodnienia i ma +6 do napojenia, przegotowana woda + cukier + liście dżunglowe

  kawa                          uzupełnia 10% nawodnienia i ma +0 do napojenia , natomiast dodaje na 15 s efekt pośpiechu I ,przegotowana woda + 2 x  zboże + cukier


#2
Funkcję punktu 1 spełnia możliwość nadpicia ponad 100%, natomiast co do 2 i 3 - naprawdę system pragnienia nie jest już wystarczająco skomplikowany i trzeba jeszcze bardziej w nim mieszać? :V

Dodaj ankietę.


#3
Myślałem że to tylko  Libter potrafi wymyślać takie pomysły, które dalej potrafią znacznie utrudnić zmienić grę  :D

Jeśli chodzi o pkt. 1:

Niepotrzebnie stałoby się wszystko bardziej skomplikowane i nieprzyjazne dla początkujących graczy - dwie mechaniki  o podobnej nazwie. 

Może przydałoby się,  gdyby Libter kiedyś zrobił wersję jakąś ultrahard. Ale i tak nie wydaje mi się,  żeby ktoś pił żeby był napojony, skoro nie jest spragniony.


#4
Tylko mieszanie wg. mnie


#5
Propozycja zostaje odrzucona, na razie zbyt szybko na kolejne komplikacje systemu pragnienia.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości